Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Największa na rynku sieć lokali gastronomicznych o charakterze piwno -sportowym, działająca pod patronatem Grupy Żywiec i dedykowana popularnej marce piwa – Warka. Piwiarnie Warki to także miejsca z dobrze ułożonym menu na każdą okazje mającym w ofercie nie tylko piwne przekąski , a także dania restauracyjne. W ofercie lokalu dostępne także inne piwa KEG należące do Grupy ZYWIEC.
Wymagania sieci
własny lub wynajęty na co najmniej 5 lat lokal gastronomiczny o powierzchni 160-250 m2, w atrakcyjnej lokalizacji, z salą konsumpcyjną na poziomie „0”, Lokalizacje na głównych ulicach lub placach miasta , ulice przylegające do tych miejsc. Miejsce na ogródek gastronomiczny Miasta od 38 tys. mieszkańców zaplecze umożliwiające przygotowanie dań kulinarnych.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
marka + know-how - już 76 lokalizacji w całej Polsce. elementy wyposażenia lokalu o wartości co najmniej 100 tys. zł, elementy wyposażenie ogródka gastronomicznego bieżące wsparcie biznesowe.
Przewidywana suma inwestycji
Od 150 tys. do 200 tys. zł.