Pan Naleśnik



E&G Solutions
ul. Karosek 40, 32-700 Bochnia

793 336 061

kontakt@pannalesnik.com

www.pannalesnik.com

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Pan Naleśnik to firma stworzona dla przyjemności przebywania z wyjątkowymi ludźmi. Kameralne wnętrze. Ogródek, w którym od rana gości słońce. Regionalni producenci. Ekologiczne opakowania. Wszystko po to, by móc cieszyć się smakiem i jakością w pełnej świadomości tego co spożywa klient. CO ZAWIERA LICENCJA?

  •  Działanie pod znakiem towarowym PAN NALEŚNIK oraz pełny know how,
  •  Pomoc przy wyborze i ocenie odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu,
  •  Doradztwo w zakresie zakupu odpowiedniego sprzętu, niezbędnego do prowadzenia restauracji,
  •  Wsparcie merytoryczne w wykonaniu aranżacji,
  •  Pomoc przy projektach technicznych i odbiorach Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
  •  Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych,
  •  Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta,
  •  Szkolenie i przekazanie wszystkich receptur i technologii,
  •  Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.

Wymagania sieci

Lokal przeznaczony do realizacji franczyzy musi znajdować się w centrum miasta, przy ulicach handlowych, bądź w galeriach handlowych. Wymagamy bezpośredniego wejścia z ulicy, z możliwością rozmieszczenia ogródka letniego. Minimalna powierzchnia lokalu to 55 m2.

Jednostki własne

1

Wsparcie dla franczyzobiorcy

WSPARCIE NA STARCIE

  •  Szczegółowy instruktaż przygotowania placówki,
  •  Gotowe projekty aranżacji,
  •  Gotowe szablony kart menu naleśników, menu napojów,
  •  Lista sprawdzonych wykonawców (kontaktów handlowych),
  •  Bezpłatne szkolenia dla pracowników,
  •  Wsparcie doświadczonych przedstawicieli w procesie uruchamiania lokalu oraz przez cały okres współpracy.
SZKOLENIA DLA PERSONELU
  •  Nieodpłatne przez cały okres współpracy (nie tylko na starcie),
  •  Dostosowane do potrzeb i umiejętności pracowników.
WSPARCIE MARKETINGOWE
  •  Działania marketingowe i PR na szczeblu ogólnopolskim,
  •  Elegancka, wizytówkowa strona www.pannalesnik.com i profil http://www.facebook.com/pages/Pan-Naleśnik/,
  •  Pomoc w działaniach lokalnych – od doradztwa strategicznego po przygotowanie graficzne materiałów.
ZAOPATRZENIE W TOWAR (PRODUKTY)
  •  Szczegółowe receptury,
  •  Systemem HACCP,
  •  Audyt partnerów handlowych i negocjacje warunków,
  •  Lista sprawdzonych dostawców i propozycje cen.

Przewidywana suma inwestycji

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  •  minimalna kwota potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 100 - 150 tys. zł netto,
  •  w przypadku gotowego lokalu po innej gastronomii ok. 50 – 80 tys. zł netto,
  •  jednorazowa opłata wstępna wynosi 10 tys. zł netto (w ramach opłaty: szkolenie personelu i właściciela, podręcznik operacyjny, projekty materiałów reklamowych, przygotowanie i uruchomienie restauracji),
  •  nie pobieramy opłat od obrotu lokalu,
  •  Opłata miesięczna 1200 zł netto (+ VAT) (płatne w pełni dopiero po 3 mc od podpisania umowy),
  •  Opłata marketingowa do wspierania marketingu całej sieci 300 zł netto miesięcznie.
ŹRÓDŁA DOCHODÓW FRANCZYZNOWBIORCY
  •  Sprzedaż gotowych dań na miejscu,
  •  Sprzedaż gotowych dań na wynos,
  •  Sprzedaż gotowych dań z dostawą do domu lub do firmy,
  •  Sprzedaż napojów bezalkoholowych,
  •  Organizacja imprez okolicznościowych w lokalu lub dostawa większych zamówień pod wskazany przez klienta adres.

Osoba Kontaktowa

Ewa Tatara

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Toy Planet
Trendy Hair Fashion