Partner serwisu

Organic Coffee & more



Organic Project Sp. J.
ul. Puszczyka 8/15, 02-785 Warszawa

501 1...
Dane ukryte

Dane ukryte

www.o...
Dane ukryte

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Kawiarnie Organic Coffee & more jako jedyne miejsca w Polsce oferują tylko i wyłącznie napoje oraz żywność ekologiczną certyfikowaną, czyli bez szkodliwych pestycydów i innych związków chemicznych. Nowością jest również fakt, że menu jest w standardowych cenach, charakterystycznych dla sieciowych kawiarni, mimo że żywność ekologiczna jest 2-3-krotnie droższa od konwencjonalnej. Z oficjalnych badań i analizy zwyczajów Polaków oraz sytuacji społeczno-ekonomicznej kraju wynika, że picie kawy i spożywanie posiłków poza domem jest i będzie stawało się coraz bardziej popularne. Dlatego jest jeszcze dużo miejsca na rynku polskim dla takich punktów gastronomicznych, jakimi są kawiarnie, a tym bardziej dla tak oryginalnego konceptu, jakim jest sieć kawiarni ekologicznych. Koncept został przyjęty bardzo pozytywnie; 3 tygodnie po otwarciu pierwszej kawiarni, zdobyła ona pierwsze miejsce w rankingu na najlepszą kawę w Warszawie, za sprawą głosowania internautów. W maju 2015 roku koncept kawiarni z żywnością ekologiczną został nagrodzony kolejnymi wyróżnieniami na największej konferencji kawiarni i cukierni w Polsce: pierwsze miejsca w kategorii Debiut Konceptu oraz Nowatorska Strategia Marketingowa. Koncept idealnie wpisuje się w coraz bardziej popularny trend zdrowszego odżywiania się i zwiększającą się świadomość Polaków dot. ekologii. Oryginalny, niepowtarzalny wystrój wnętrza oraz stosunkowo niski koszt uruchomienia dopełniają całości. W planach firmy zarządzającej jest dalszy rozwój – w Warszawie i poza stolicą, zarówno otwieranie własnych lokali, jak i rozwój sieci franczyzowej. Istnieje również możliwość oddania w zarząd istniejącej już kawiarni.

Wymagania sieci

Atrakcyjny lokal pod gastronomię w dużym mieście, wielkości nawet 10m2 (opcja nastawiona na ofertę na wynos, np. biurowce, dworce czy pasaże handlowe) do 80m2 (rynek, deptaki, inne miejsce z dużym natężeniem ruchu Klientów gastronomicznych). Idealny lokal to ok 30-50 m2, mile widziane stare lub zabytkowe budynki. Zabezpieczenie finansowe umożliwiające pokrycia nie tylko kosztów urządzenia lokalu ale także kosztów wynajęcia lokalu (kaucja + czynsz) oraz kosztów operacyjnych do 6 miesięcy.

Jednostki własne

  • Warszawa, ul. Piękna 19
  • Warszawa, ul. Podwale 19

Jednostki franczyzowe

4

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • wsparcie w wyborze lokalizacji oraz oceny atrakcyjności konkretnego lokalu pod kątem koncepcji Organic Coffee & more.
  • pomoc w stworzeniu modelu biznesowego i symulacji przychodów.
  • kompleksowy projekt technologiczny przygotowany pod wybrany lokal, umożliwiający przygotowanie lokalu zgodnie z wymaganiami Sanepidu.
  • wsparcie i kompleksowa pomoc przy urządzeniu lokalu – projekt wystroju, mebli, pomoc przy wyborze oraz współpracy z wykonawcami/dostawcami.
  • kompleksowe wsparcie przy wyborze wyposażenia zaplecza i baru, zarówno AGD jak i wszystkich materiałów jednorazowych każdego typu – kompletna lista od A do Z, dostosowana do specyfikacji wybranego lokalu
  • zapewnienie dostępu do sprawdzonych dostawców wszystkich niezbędnych produktów i składników.
  • zapewnienie receptur oraz pomoc przy wyborze / znalezieniu 100% produktów ekologicznych na polskim rynku
  • prawo korzystania z nazwy, logo i wizerunku w lokalu i na materiałach
  • centralny PR i informacja wewnątrz sieci o wszystkich lokalach
  • marketing centralny
  • szkolenie oraz pomoc przy otwarciu lokalu (w tym obecność przedstawiciela franczyzodawcy na miejscu przed i po otwarciu!)
  • możliwość szkolenia w istniejących lokalach sieci
  • informacja w mediach branżowych o nowym lokalu.

Przewidywana suma inwestycji

  • Kompleksowa adaptacja oraz wyposażenie lokalu, od 50 tys. zł do 150 tys. zł, w zależności od wielkości oraz specyfiki lokalu.
  • Opłata wstępna 16 tys. zł, w tym m.in. projekt technologiczny przygotowany pod konkretny lokal.
  • Opłata licencyjna 5 proc. od obrotów netto.
  • Opłata marketingowa (marketing centralny) 2 proc. od obrotów netto.

Osoba Kontaktowa

James Hancock, Ewelina Błaszczyk

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Na Zdrowie