Metrohouse
Usługi Nieruchomości
LOKALIZACJA
Metrohouse Franchise SA
ul. Żelazna 28/30 bud. 2, 00-832 Warszawa
MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI
50 tys.
JEDNOSTKI WŁASNE
8
LICZBA FRANCZYZ
70
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
O Metrohouse Metrohouse to największa w Polsce sieciowa agencja nieruchomości. Działamy na rynku nieruchomości od 2006 r. Posiadamy ponad 78 zespołów sprzedażowych, ponad 500 brokerów oraz doradców nieruchomości i lokalizacje w całej Polsce. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe. Oferta Metrohouse obejmuje m.in. pośrednictwo w sprzedaży, kupnie oraz wynajmie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych oraz pośrednictwo w uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości dzięki własnej sieci doradców kredytowych działających pod marką Metrofinance.
W kwietniu 2016 r. Metrohouse stało się częścią holdingu Duna House, największej w Europie środkowo-wschodniej korporacji działającej na rynku pośrednictwa nieruchomości. Na Węgrzech Duna House posiada 149 placówek. Firma rozwija się również w Czechach. Co zapewni Ci franczyza Metrohouse? Wysokie dochody Chcemy, aby dzięki współpracy z Metrohouse Twój biznes wszedł na naprawdę wysokie obroty. Wysoką rentowność uzyskasz m.in. dzięki takim elementom jak silna, rozpoznawalna marka, szeroki wachlarz narzędzi do budowy od podstaw biznesu w nieruchomościach i know-how, za którym stoją lata doświadczeń na polskim i zagranicznych rynkach nieruchomości. Rozpoznawalna marka Metrohouse jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku biur nieruchomości. Działanie pod dużą, znaną marką to liczne zalety, wśród których można wymienić lepszą współpracę z klientami, większe ich zaufanie, ale także możliwość pracy na dużej bazie zarówno klientów, jak i nieruchomości. To wszystko przekłada się na dochody biura, bo silna marka to także możliwość uzyskiwania wyższych wynagrodzeń. Narzędzia do budowy własnego biura Działamy na polskim rynku już od 10-ciu lat. Przez ten czas zebraliśmy szereg doświadczeń, które pozwalają na przekazanie naszym partnerom franczyzowym przetestowanych narzędzi do budowy dobrze funkcjonującego biznesu. Wiemy jak stworzyć odpowiednie warunki do działania w branży nieruchomości i dzięki infrastrukturze (CRM), standardom działania oraz wsparciu naszych managerów pomożemy Ci w osiągnięciu sukcesu finansowego na lokalnym rynku. Know-how i szkolenia Dołączając do Metrohouse, jako nowy partner franczyzowy zostaniesz gruntownie przeszkolony w oddziale wdrożeniowym Metrohouse, a Twoi nowi agenci nauczą się profesji pod okiem najbardziej doświadczonych doradców Metohouse. Przekażemy Ci szereg praktycznych informacji, dzięki którym branża nieruchomości nie będzie miała tajemnic.
Wymagania sieci
motywacja do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej);
gotowość osobistego zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań);
posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura - min. 50 tys. zł (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy);
dysponowanie lokalem min. 50-60 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Dostęp do największej bazy nieruchomości i klientów w Polsce. Współpraca pomiędzy wszystkimi biurami Metrohouse w Polsce.
Centralnie promowana marka Metrohouse – działania marketingowe i PR-owe.
Gotowy i sprawdzony pomysł na biznes – francyzobiorcą może zostać także osoba spoza branży nieruchomości po przejściu bezpłatnej praktyki w jednym z naszych biur własnych.
Opracowane przez radców prawnych wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszystkich druków i formularzy.
Najnowocześniejszy systemu CRM do obsługi biura. System pozwala zaoszczędzić 70 proc. czasu pracy pośrednika, a właścicielowi daje możliwość kontrolowania pracy biura z każdego miejsca, nadzorowania swojego budżetu, wystawiania faktur dla klientów, zamawiania materiałów marketingowych itp.
Szkolenia - Profesjonalny system ustawicznych szkoleń dla Franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia wstępne z zakresu szeroko rozumianego obrotu nieruchomościami. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, pozyskiwanie nieruchomości, rysowanie planów, techniki robienia zdjęć, wycena, praca z systemem CRM, współpraca z doradcą kredytowymi i innymi działami firmy. Dodatkowo prowadzone są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, ze sztuki prezentacji, menadżerskie, z zakresu zarządzania biurem, motywacyjne i wiele innych.
Bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl).
Dodatkowe dochody pochodzące z pośrednictwa kredytowego – franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych – posiadamy umowy z większością banków działających na polskim rynku.
Wsparcie marketingowe - centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach.
Bardzo dobre warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce.
Pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu.
Pomoc przy rekrutacji.
Doradztwo i wsparcie doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
Przewidywana suma inwestycji
Minimalna kwota inwestycji wraz z opłatą wstępną to 50 tys. zł,
Opłaty franczyzowe są zróżnicowane w zależności od lokalizacji biura.
Osoba kontaktowa
Agata Korzeniewska