Dobrze Sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 27/35, 00-639 Warszawa

Dane ukryte

www.k...
Dane ukryte

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Krowarzywa to najbardziej rozpoznawalna wegańska marka w Polsce. Działamy od 2013 roku. Od samego początku wzbudzaliśmy ogromne zainteresowanie klientów i mediów w Polsce i na świecie, a nasze restauracje co roku wygrywają w rankingach na najlepsze burgery, pokonując nawet te mięsne. Od czytelników Gazety Wyborczej otrzymaliśmy tytuł najlepszego miejsca streetfood w Waszawie. Najbardziej popularny wśród turystów z całego świata portal Trip Advisor kolejny rok z rzędu przyznał nam certyfikat jakości. Pisali o nas m. in. angielski National Georgaphic, francuskie magazyny lifestylowe, włoscy blogerzy kulinarni, a japońska telewizja nakręciła o nas reportaż. O naszych burgerach opowiadaliśmy wielokrotnie również w TVN, Polsacie, TVP i stacjach radiowych. Mamy już 60 tysięcy fanów na Facebooku i 16 tysięcy na Instagramie. Budzimy pozytywne emocje, bo nasze jedzenie jest przyrządzane z pasją, smaczne, zdrowe i modne. Ogromne zainteresowanie, jakim cieszymy się w całej Polsce ukazuje potencjał Krowarzywa jako marki, która może znaleźć odbiorców w każdym większym mieście. Otwórz swoją restaurację Krowarzywa

Jednostki własne

  • ul. Hoża 39/31, Warszawa
  • ul. Marszałkowska 27/35, Warszawa
  • ul. Sławkowska 8, Kraków
  • Food truck

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Co zapewniamy:

  • Znaną i stabilną markę, cieszącą się niesłabnącym zainteresowaniem i popularnością w mediach
  • Know How - podręcznik operacyjny
  • Większość produktów oraz sprawdzonych dostawców
  • Pełną pomoc przy otwarciu lokalu i wsparcie na początku jego działania
  • Pakiet szkoleń dla właścicieli i pracowników
  • Udział we wspólnym systemie informatycznym
  • Identyfikację graficzną oraz strategię komunikacji
  • Promocję, reklamę i marketing
  • Wizualizację lokalu
  • Wyłączność terytorialną

Przewidywana suma inwestycji

  • Czego potrzebujesz, by otworzyć swoją restaurację?
  • Lokal od 50-150 m2
  • Inwestycja w lokal, czyli remont i wyposażenie od ok. 200 tys. zł
  • Opłata wstępna:
    • Duże miasta 29 900 netto
    • Mniejsze miasta 19 900 netto
  • Zapał i chęci do pracy
  • Oferta rozdzielona jest na dwa modele biznesowe: dla dużych i mniejszych miast.
    • Duże miasta: Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Trójmiasto, Wrocław.
    • Mniejsze miasta: powyżej 150 tys. mieszkańców
  • Lokal musi znajdować się w centrum, przy głównej ulicy z dużym natężeniem ruchu pieszych.
  • Przewidywany zwrot kosztów inwestycji to ok. 8 miesięcy.
  • Próg rentowności - 2 miesiące.
  • Stała opłata 7% netto od obrotu

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Pako Lorente