Krakowski Kumpir



Maksymilian Karwala Krakowski Kumpir
Os. Niepodległości 16/12, 31-862 Kraków

+48 5...
Dane ukryte

Dane ukryte

www.k...
Dane ukryte

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Krakowski Kumpir to firma działająca od 4 lat w Krakowie, z sukcesem zdobywająca uznanie klientów. Świadczą o tym setki artykułów, wpisów na forach, zwycięstwa w konkursach gastronomicznych, ale przede wszystkim kolejki ustawiające się do naszych punktów. Wpisz „kumpir" w internecie, spytaj o nas kogokolwiek w Krakowie, a otrzymasz informację zwrotną! Tajemnica sukcesu tkwi w innowacyjności pomysłu (jesteśmy pierwszą firmą w Polsce serwującą tą unikatową potrawę i pierwszym oraz jedynym franczyzodawcą kumpira w Polsce), w jakości serwowanych potraw, wielkości porcji, w przemyślanym menu oraz atrakcyjnej cenie. W naszym menu znajdują się wyłącznie pieczone ziemniaki odpowiedniego gatunku z nadzieniem. Co to w ogóle jest Kumpir? A więc: Kumpir to ogromny pieczony w specjalnym piecu ziemniak, którego miąższ wymieszany jest z masłem czosnkowym, odpowiednim gatunkiem sera oraz aromatycznymi przyprawami podawany z dodatkami typu: śmietana, boczek, kiełbasa, kurczak, świeże warzywa czy też sery. Porcja naszego dania waży około 1 kg! To kolejna cecha naszego dania odróżniająca je od całej „konkurencji” w połączeniu z wysokiej jakości składnikami oraz dbałością o standard obsługi klienta. Franczyza Krakowskiego Kumpira stanowi gwarancję stabilnego i intratnego biznesu.

Wymagania sieci

  • Przedsiębiorczość, dyspozycyjność, optymizm, zaangażowanie oraz gotowość na sukces,
  • kapitał inwestycyjny potrzebny do otwarcia lokalu,
  • gotowość przyjęcia standardów firmy Krakowski Kumpir.

Jednostki własne

1

Jednostki franczyzowe

6

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc przy wyborze lokalu oraz lokalizacji,
  • dobór odpowiednich dostawców produktów spożywczych, rekomendacja dostawców wszystkich produktów,
  • fachowe doradztwo w zakresie aranżacji oraz wyposażenia lokalu,
  • wdrożenie księgi standardów know-how,
  • wdrożenie wszelkich procedur działalności lokalu,
  • przekazanie receptur, menu oraz sposobów przygotowania wszelkich sprzedawanych produktów,
  • szkolenia wstępne jak i okresowe dla właścicieli, managera oraz pracowników restauracj,
  • stała opieka dedykowanego przedstawiciela,
  • wdrożenie systemu gastronomicznego POS + procedur HACCP,
  • wspólna kampania marketingowa- wprowadzenie nowego lokalu na fanpage oraz na stronę internetową, wspólne akcje marketingowe.

Przewidywana suma inwestycji

90- 110 tys. zł* * (W zależności od rodzaju lokalu i jego wielkości. Jest to całkowity nakład inwestycyjny wraz ze wszystkimi pozwoleniami, sprzętem gastronomicznym itp. - punkt gotowy do pracy).

Osoba Kontaktowa

Maksymilian Karwala

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Gold Finance