Kebab King
Usługi Gastronomia
LOKALIZACJA
Roxana Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 42, 00-024 Warszawa
JEDNOSTKI WŁASNE
26 restauracji w Warszawie (m.in. Al. Jerozolimskie, Nowy Świat, Chmielna, Świętokrzyska 18 i 34) i okolicach oraz we Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Gdyni, Ostrołęce, Siedlcach, Otwocku.
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji z tradycyjną kuchnią kurdyjską, która działa na polskim rynku od 2010 roku. Bogaty wybór najwyższej jakości dań przygotowywany przez bliskowschodnich kucharzy z oryginalnych składników i przypraw, według sprawdzonych receptur w przystępnych cenach. Naszą chlubą są wypieki na czele z baklawą i pieczywo z własnej piekarni oraz kebab własnej produkcji. Restauracje Kebab King to nowoczesne wnętrza, wzbogacone o orientalne akcenty w prestiżowych lokalizacjach. Dla wygody Klientów dania dostępne również z dostawą, poprzez dedykowany portal zamówień On-line, Call Center lub własną darmową aplikację mobilną.
Wymagania sieci
lokal 80-250 m2 w centrum miasta, popularnej galerii handlowej lub dużym osiedlu na obrzeżach aglomeracji powyżej 50 tys. mieszkańców;
gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych;
otwartość na współpracę na zasadach franczyzy;
osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji;
znajomość lokalnego rynku.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Na każdym etapie współpracy zapewniamy wszechstronną i aktywną pomoc opiekuna w prowadzeniu restauracji pod silną i rozpoznawalną marką w oparciu o sprawdzony przez wiele lat w sieci własnej model biznesowy;
Kompleksowe szkolenia produktowe, operacyjne i techniczne oraz warsztaty dla kucharzy;
Aktualizowany przez cały okres trwania umowy podręcznik operacyjny;
Aktywne wsparcie opiekuna i centrali systemu na każdym etapie działalności;
Projekt wystroju wnętrza restauracji;
Silne lokalne i ogólnopolskie wsparcie marketingowe;
Współpraca na preferencyjnych warunkach ze wskazanymi, sprawdzonymi dostawcami produktów i usług niezbędnymi do funkcjonowania lokalu;
Dostęp do nowoczesnych technik i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę klienta (portal zamówień on-line, własna dedykowana aplikacja mobilna i inne);
Gwarancja terytorialna.
Przewidywana suma inwestycji
150 -500 tys. zł na remont, adaptację i wyposażenie lokalu;
5 % netto od obrotu miesięczna opłata licencyjna;
1,5% netto od obrotu miesięczna opłata marketingowa.
Opłata za wejście do sieci ( jednorazowa) – 70 tys. zł (Szkolenie personelu na wszystkich stanowiskach gratis!)
Osoba kontaktowa
A. Nasir Bilgin
Dyrektor Generalny