Roxana Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 42, 00-024 Warszawa

692 2...
Dane ukryte

Dane ukryte

www.k...
Dane ukryte

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Dynamicznie rozwijająca się sieć restauracji z tradycyjną kuchnią kurdyjską, która działa na polskim rynku od 2010 roku. Bogaty wybór najwyższej jakości dań przygotowywany przez bliskowschodnich kucharzy z oryginalnych składników i przypraw, według sprawdzonych receptur w przystępnych cenach. Naszą chlubą są wypieki na czele z baklawą i pieczywo z własnej piekarni oraz kebab własnej produkcji. Restauracje Kebab King to nowoczesne wnętrza, wzbogacone o orientalne akcenty w prestiżowych lokalizacjach. Dla wygody Klientów dania dostępne również z dostawą, poprzez dedykowany portal zamówień On-line, Call Center lub własną darmową aplikację mobilną.

Wymagania sieci

  • lokal 80-250 m2 w centrum miasta, popularnej galerii handlowej lub dużym osiedlu na obrzeżach aglomeracji powyżej 50 tys. mieszkańców;
  • gotowość poniesienia kosztów inwestycyjnych;
  • otwartość na współpracę na zasadach franczyzy;
  • osobiste zaangażowanie w nadzór nad działalnością restauracji;
  • znajomość lokalnego rynku.

Jednostki własne

26 restauracji w Warszawie (m.in. Al. Jerozolimskie, Nowy Świat, Chmielna, Świętokrzyska 18 i 34) i okolicach oraz we Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Gdyni, Ostrołęce, Siedlcach, Otwocku.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Na każdym etapie współpracy zapewniamy wszechstronną i aktywną pomoc opiekuna w prowadzeniu restauracji pod silną i rozpoznawalną marką w oparciu o sprawdzony przez wiele lat w sieci własnej model biznesowy;
  • Kompleksowe szkolenia produktowe, operacyjne i techniczne oraz warsztaty dla kucharzy;
  • Aktualizowany przez cały okres trwania umowy podręcznik operacyjny;
  • Aktywne wsparcie opiekuna i centrali systemu na każdym etapie działalności;
  • Projekt wystroju wnętrza restauracji;
  • Silne lokalne i ogólnopolskie wsparcie marketingowe;
  • Współpraca na preferencyjnych warunkach ze wskazanymi, sprawdzonymi dostawcami produktów i usług niezbędnymi do funkcjonowania lokalu;
  • Dostęp do nowoczesnych technik i urządzeń wspierających sprzedaż i obsługę klienta (portal zamówień on-line, własna dedykowana aplikacja mobilna i inne);
  • Gwarancja terytorialna.

Przewidywana suma inwestycji

  • 150 -500 tys. zł na remont, adaptację i wyposażenie lokalu;
  • 5 % netto od obrotu miesięczna opłata licencyjna;
  • 1,5% netto od obrotu miesięczna opłata marketingowa.
  • Opłata za wejście do sieci ( jednorazowa) – 70 tys. zł (Szkolenie personelu na wszystkich stanowiskach gratis!)

Osoba Kontaktowa

A. Nasir Bilgin Dyrektor Generalny

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Na Zdrowie
Web Analytics