zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

FRANCZYZA FIT CAKE - Niecukiernia Fit produkty bez cukru glutenu vege

Usługi Gastronomia
FRANCZYZA FIT CAKE - Niecukiernia Fit produkty bez cukru glutenu vege

LOKALIZACJA 16-001 Księżyno ul.Przepiórcza 8

telefon 506110030

www fitcake.pl

E-MAIL kontakt@fitcake.pl

Opłata wstępna 19 tys.

Opłata bieżąca 500 zł

JEDNOSTKI WŁASNE 2 jednostki własne ( 1 na etapie realizacji) wszystkie w Białymstoku 

LICZBA FRANCZYZ 52 jednostki franczyzowe + 25 jednostek w budowie na etapie realizacji dodatkowo  budowana jest struktura w Niemczech , Anglii i na Malcie w sumie 12 lokali 

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Sieć franczyzowa Fit Cake

Zostań partnerem pierwszej w Polsce, a zarazem największej i najszybciej rozwijającej się sieci niecukierni w Polsce. Nie musisz mieć doświadczenia ani znać się na kulinariach, wystarczą chęci i zaangażowanie. Resztę zrobimy razem!

Jeśli masz świadomość, że cukier nie krzepi tylko szkodzi i chcesz wziąć udział w rewolucji, która zmienia nawyki żywieniowe Polaków na zdrowsze, Fit Cake jest dla Ciebie! W zgodzie ze swoimi przekonaniami możesz otworzyć biznes, w którym szybko wypracujesz zyski – nawet już po trzech miesiącach! Sieć wypracowała wygodny, trzystopniowy, modułowy system franczyzowy, w którym łagodnie można przejść z niższego poziomu biznesowego na wyższy, rozkładając koszty na etapy.

Sieć franczyzowa Fit Cake to rewolucja w cukiernictwie, ponieważ z założenia rezygnuje właśnie z… cukru. Od początku, czyli od 2016 roku niezmiennie wierna jest hasłu „NO SUGAR, NO PROBLEM”. Przez kolejne lata do swoich priorytetów, obok: bez cukru, dopisała jeszcze: "bez glutenu", "bez laktozy" i "dla wegan". W Internecie znajdziesz dziesiątki artykułów o marce, które przybliżą koncept oraz uwiarygodnią nasz profesjonalizm. Szczegóły znajdziesz też na stronie http://fitcake.pl/#franczyza

Wiarygodność i doświadczenie Fit Cake

Fit Cake to pierwszy tego typu koncept w kraju. Dziś jest liderem w swojej branży. Pod szyldem niecukierni działa blisko 20 lokali w całej Polsce. Marka znalazła też wielu naśladowców i imitatorów. Jednak żaden z nich nie zbliża się nawet do oryginału. Na korzyść sieci działa bowiem duże doświadczenie i wypracowana wiarygodność. Autorskie receptury tworzy Ewelina Choińska, która od lat z sukcesem wprowadza na rynek innowacyjne fit słodycze, a ponadto jest utytułowaną zawodniczką fitness. Wie więc czego poszukują osoby aktywne, chcące się zdrowo odżywia, a jest to główna grupa klientów sieci. Stawiamy na jakość. Potwierdzają to franczyzobiorcy, którzy podkreślają, że desery z Fit Cake bronią się same. A klienci, nawet jeśli próbują innych ciast bez cukru, zawsze wracają do naszej niecukierni. Marka ma też wysokie noty u fit recenzentów w całej Polsce. Pro publico bono współpracuje z fundacjami opiekującymi się diabetykami i osobami z celiakią.

Autorskie fit słodycze z Fit Cake

Fit Cake produkuje desery świeże, zbilansowane, tworzone na bieżąco, z krótkim terminem przydatności, ale także z krótką etykietą. Znajduje się na niej dokładny opis składu, kaloryczność oraz rozkład makroskładników. Wszystkie składniki są naturalne. Sieć posiada certyfikat producenta żywności bezglutenowej. Desery Fit Cake stanowią alternatywę dla tradycyjnych słodyczy z cukrem, którego Polacy spożywają niebezpiecznie dużo. 

Pierwsza polska sieć niecukierni oferuje szeroki asortyment fit słodyczy, w tym przede wszystkim: ciasta bez cukru, torty bezglutenowe, batony funkcjonalne, nowatorskie desery w słoiczkach, wegańskie lody czy koktajle warzywno-owocowe. 

Świadomi klienci Fit Cake

Marka adresuje swoje produkty do ludzi świadomie się odżywiających, sportowców, osób ze schorzeniami takimi jak: cukrzyca, celiakia, otyłość, do alergików. Fit Cake zaopatruje siłownie w dużych miastach, a także placówki dla dzieci na specjalnych dietach (przedszkola i szkoły), stowarzyszenia diabetyków, instytucje rozrywkowe. Przygotowuje wyjątkowe „słodkie” stoły na przyjęcia i imprezy okolicznościowe.

Polacy są coraz bardziej świadomymi konsumentami i nie oszczędzają na zdrowiu. Dlatego jakościowy, zdrowy produkt może osiągać coraz wyższe ceny, a wypad na fit ciacho - jest czymś normalnym. Tradycyjne cukiernie odchodzą do przeszłości, a rynek zdrowych przekąsek z roku na rok jest coraz silniejszy. Jeśli chcesz dołączyć do fit rewolucji i zostać gastropionierem zadzwoń (tel. 506110030). Jeśli ktoś Cię ubiegnie, chętnie zobaczymy Cię w naszej sieci jako Gościa.

Modułowy system franczyzowy

W związku z pandemiczną sytuacja Fit Cakeopracował nowy system franczyzowy, zakładający trzy warianty współpracy w inwestorami. Każdy z nich wymaga nieco odmiennych warunków lokalowych i przewiduje inny zakres świadczeń ze strony franczyzodawcy.


 - Fit Cake Mini jak sama nazwa wskazuje kosztuje najmniej. To inwestycja rzędu około 19 tys. zł za pakiet startowy plus koszty remontu, które leżą po stronie przedsiębiorcy (należy liczyć tysiąc złotych za metr kwadratowy powierzchni). W tym formacie wymagane jest pomieszczenie o powierzchni zaledwie 30 metrów kwadratowych, ponieważ mieścić się ma w nim głównie kuchnia, w której przygotowywane będą zdrowe desery oraz lada wydawcza. W lokalu nie jest przewidziana konsumpcja, nie ma więc miejsca na stoliki czy sofę. Do jego obsługi wystarczy jedna osoba. Wariant ten zakłada, że franczyzobiorca po przejściu odpowiednich szkoleń, samodzielnie będzie produkował na miejscu słodycze Fit Cake i wydawał je zamawiającym. Marka udostępnia mu całą księgę z recepturami, projekt aranżacji, całe “know-how”, kanały marketingowe (wraz z dedykowaną aplikacją do zamówień online). Model skrojony jest pod nowe, rynkowe realia, w których na plan pierwszy wybija się delivery. Obszar działania Mini Fit Cake ograniczony jest do dzielnicy lub niedużego, kilkutysięcznego miasteczka.


-  Fit CakeStandart to klasyczna kawiarnia, w której poza pomieszczeniami roboczymi, znajduje się też zaaranżowana według designu Fit Cake sala konsumpcyjna. Minimalna wielkość takiego lokalu to 70 mkw. Koszt inwestycji to 30 tys zł. Doliczając remont i przygotowanie obiektu pod usługę inwestycja powinna się zamknąc w kwocie około 100 tys. zł. Z tym, że jeśli franczyzobiorca wcześniej prowadził Fit Cake Mini i postanowił rozwinąć swoją działalność, kwota ta ulegnie zmniejszeniu. Nie będzie przecież potrzebował kolejnej kuchni. Zaoszczędzi też na sprzęcie i zaopatrzeniu. Mniejsze będą koszty utrzymania pracowników.  Działania marketingowe też pochłoną mniejsze środki, ponieważ marka już będzie istniała w świadomości odbiorców. Ten wariant również nastawiony jest na dowozy i odbiory.


 - Fit Cake Premium jest najbogatszą, ale i najdroższą opcją. Koszty aranżacji pomieszczeń pozostaną na podobnym pułapie jak w poprzednim module. Wystarczy 70-metrowy lokal. Natomiast zakres świadczeń jakich udziela marka jest dużo większy. Przede wszystkim franczyzobiorca otrzymuje menu wzbogacone o produkty dwóch submarek - Fit IceCream czyli ofertę wegańskich lodów i Fit Śniadania - kartę bezglutenowych, bez cukrowych i bezlaktozowych posiłków.  W ramach tego formatu właściciel kawiarni może wziąć udział w bardzo specjalistycznych szkoleniach na temat zdrowej żywności (m.in przygotowywania produktów dla diabetyków, alergików, osób chorych na celiakię). Ma też zagwarantowaną wyłączność na ustalonym obszarze oraz darmową półroczną obsługę agencji PR. W sumie inwestycja w Fit Cake Premium wynosi 110 tys. ale jeśli przekształcona zostanie z modułu Standard koszt obniży się o 30 tys.

Przewaga systemu franczyzowego Fit Cake nad innymi konceptami:

  • wiarygodność, wynikająca z tego, że marka nie jest nowicjuszem na rynku, zna jego realia, a wszystkie lokale franczyzowe utrzymały się mimo niesprzyjających warunków gospodarczych;
  • odporność na kryzysy - Fit Cake ma świetnie rozwinięty system dowozów, aplikację do zamówień online i system lojalnościowy;
  • niewysoki koszt inwestycji na poziomie 1 tys. zł do 1 m powierzchni lokalu przy wysokich obrotach zaraz po uruchomieniu (średnia wartość obrotów w miesiącu wynosi od 30 do 60 tys. zł);
  • trzymodułowy system rozwoju franczyzy, umożliwiający uruchomienie lokalu z kapitałem w wysokości zaledwie 19 tys. zł (Fit Cake Mini), a potem dokupowanie kolejnych modułów wzbogacających ofertę;
  • księga autorskich przepisów na fit desery i ciasta bez cukru, regularnie odświeżana i wzbogacana (franczyzobiorcy przechodzą w tej kwestii bardzo szczegółowe przeszkolenie);
  • wsparcie marketingowe (sieć obsługuje medianie profesjonalna agencja PR, co zapewnia jej dobrą pozycję w sieci);
  • podręcznik operacyjny w którym znajdziesz wszystkich dostawców, zdjęcia, porady;
  • podręcznik HACCP – niezbędny i wymagany przez Sanepid; 
  • projekt technologiczny, zgodnie z którym będzie tworzona placówka, oraz dzięki któremu wykorzystamy w 101% możliwości lokalu 
  • motywujący system nagród dla najlepszych franczyzobiorców;
  • elastyczne podejście do każdego inwestora i pomoc na wszystkich etapach zakładania biznesu, a potem stała ewaluacja i wsparcie rozwoju.

Wymagania sieci

-minimalna liczba mieszkańców: 20 tys.,

-punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, przy ulicach handlowych, na dużych osiedlach lub w galeriach handlowych, witryny od strony ulicy,

-minimalna powierzchnia lokalu to 70 mkw.,

-od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.

Osoba kontaktowa

Rafał Kościuk - właściciel sieci franczyzowej

Zadaj pytanie franczyzodawcy

Przejdź do formularza kontaktowego z franczyzodawcą
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem