FRANCZYZA FIT CAKE - Niecukiernia Fit produkty bez cukru glutenu vege
Usługi GastronomiaOpłata wstępna 22 tys.
Opłata bieżąca 800 zł
JEDNOSTKI WŁASNE 2 jednostki własne ( 1 na etapie realizacji) wszystkie w Białymstoku
LICZBA FRANCZYZ 72 jednostki franczyzowe w Polsce / 2 na Malcie + 31 jednostek w budowie na etapie realizacji w Polsce i 20 w Rumunii dodatkowo budowana jest struktura w Niemczech , Anglii , Belgii
Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Fit biznes, Fat zarobki!
Fit Cake to innowacyjna franczyza, która specjalizuje się w produkcji i sprzedaży zdrowych i smacznych słodyczy, nie zawierających ani grama cukru. Franczyza Fit Cake jest absolutnie unikalną koncepcją biznesową i doskonałą propozycją skierowaną do przedsiębiorczych osób, poszukujących pomysłu na sprawdzony biznes.
Fit Cake to jedyna taka „niecukiernia” w Polsce. Jej pomysłodawcami są wywodzący się z Białegostoku: Ewelina Choińska i Rafał Kościuk. Jako pierwsi w kraju, stworzyli miejsce z ofertą ciast i tortów bez cukru, glutenu i laktozy, a także z wieloma wegańskimi propozycjami. Jednym słowem desery Fit Cake, można jeść bez wyrzutów sumienia i bez przybierania na wadze!
Jedną z głównych zalet franczyzy Fit Cake jest silna marka i rozpoznawalność. Fit Cake zdobył sobie reputację jako producent zdrowych przekąsek, który dba o jakość i smak swoich produktów. Dzięki temu franczyzobiorcy mogą liczyć na lojalną bazę klientów, którzy poszukują zdrowych alternatyw dla tradycyjnych słodkości.
Fit Cake = wsparcie na każdej płaszczyźnie
Franczyza Fit Cake rozwija się nawet wtedy, gdy inni plajtują. Rok do roku odnotowuje kilkudziesięcioprocentowy przyrost. Znalazła też sposób na pandemię, kryzys i inflację – Fit Cake Flex czyli elastyczny system franczyzowy jest dopasowany do potrzeb i portfela franczyzobiorcy. Wprowadziła też pakiet środków zaradczych, które dają większe bezpieczeństwo inwestorom, takich jak: zamrożenie płatności, kredyt na otwarcie kawiarni, pomoc prawną w negocjowaniu cen najmu i pozyskiwaniu dotacji, dalekowzroczna i scentralizowana polityka zakupowa, konsekwentny marketing.
Właściciele marki nieustannie inwestują w technologie i nowości, co sprawia, że jest zawsze o krok przed konkurencją. W 2022 roku na ulicach polskich miast, m.in. Warszawy, Krakowa, Lublina czy Białegostoku pojawiły się robociki Fit Cake. To innowacja, która być może wkrótce zastąpi kurierów dowożących zamówienia. Robociki nie potrzebują benzyny, a dystans 2 km pokonują w 15 min. W 2023 roku marka zainwestowała ogromne pieniądze w system satelitarny GIS (Geographic Information System ) Umożliwia on kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizowanie z wykorzystaniem podejścia geograficznego obejmującego infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań. Jednym słowem jest to wsparcie franczyzobiorców w zakresie wyboru njabardziej optymalnej lokalizacji.
Zmysły szaleją a cukier w normie
Jako słodka fit franczyza franczyza Fit Cake była pierwsza na polskim rynku. W małej manufakturze, miesiącami opracowywano autorskie receptury na zdrowe łakocie i ciacho bez cukru, bez glutenu i nadmiaru kalorii. Dzisiaj marka oferuje dużą gamę fit słodyczy, które nie mają sobie równych!
Sztandarowe wyroby to: ciacho bez cukru, torty bezglutenowe, batony funkcjonalne, nowatorskie desery w słoiczkach. Smakosze wracają też po wegańskie lody, bezcukrowe czekolady, smakowe owsianki i jaglanki czy koktajle warzywno-owocowe. W związku z inflacją i szalejącymi cenami na rynku piekarniczym sieć w 2022 roku rozpoczęła też sprzedaż mącznych mieszanek, które osobom na różnych dietach wykluczających pozwalają cieszyć się świeżym pieczywem wypiekanym w domu i dają sporą oszczędność.
Kiedy wchodzi się do kawiarni Fit Cake zmysły szaleją. Zapach obezwładnia, oczy pochłaniają kolorowe desery, a wybór jest przeogromny. Wszystkie wyroby są świeże, tworzone na bieżąco, z krótkim terminem przydatności, a także z krótką etykietą. Znajduje się na niej dokładny opis zbilansowanego składu, kaloryczność oraz rozkład makroskładników.
Zero cukru - misja społeczna Fit Cake
Fit Cake pro publico bono współpracuje z fundacjami opiekującymi się diabetykami i osobami z celiakią, prowadzi warsztaty dla dzieci chorych na cukrzycę, obsługuje imprezy dla nich, jest w stałym kontakcie z oddziałem diabetologicznym Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Białymstoku. Dla jego pacjentów wraz z Fundacją Miś w Fartuchu Fit Cake opracował specjalny baton „Czekoladowy Miś” – brownie na bazie czerwonej fasoli.
W 2021 r. sieć powołała do życia Fundację Fit Cake " BEZCUKROWI ". Jej celem jest pomoc dzieciom chorym na cukrzycę i poprawa warunków życia i leczenia małych pacjentów. Edukuje także rodziców, uświadamiając im, że cukrzyca to nie koniec świata. Ich pociechy mogą sięgać po bezpieczne dla nich słodkości, bez obawy o pogorszenie zdrowia.
Przewaga systemu franczyzowego Fit Cake nad innymi konceptami:
• Spersonalizowany, dopasowany do specyficznych warunków i portfela inwestora system franczyzowy Fit Cake Flex;
• sprawdzony produkt i know-how, którym dzieli się z franczyzobiorcami.
• wiarygodność, wynikająca z tego, że marka nie jest nowicjuszem na rynku, zna jego realia, a wszystkie lokale franczyzowe utrzymały się mimo niesprzyjających warunków gospodarczych;
• każdy franczyzobiorca ma swojego opiekuna jak również „parasol ochronny ", który zapewni jedna z kilku kancelarii prawnych Fit Cake;
• odporność na kryzysy - Fit Cake ma świetnie rozwinięty system dowozów, aplikację do zamówień online i system lojalnościowy;
• niewysoki koszt inwestycji – pakiet podstawowy kosztuje jedynie 22 tys. zł przy średniej wartości obrotów w miesiącu od 40 do 100 tys. zł (w przypadku uruchamiania lokalu z konsumpcją trzeba się liczyć z kosztem adaptacji w wysokości 1 tys. zł za 1 m powierzchni);
• miesięczna opłata franczyzowa ustalana indywidualnie lub stała kwota 800 zł netto za markę FIT CAKE przy uwzględnieniu płatności terminowych zgodnie z 14 dniowym terminem płatności.
• Fit Cake NIE POBIERA ŻADNEGO PROCENTU (%) OD OBROTU FRANCZYZOBIORCY!
• możliwość dokupowania kolejnych modułów wzbogacających ofertę w dogodnym czasie;
• księga autorskich przepisów na fit desery i ciasta bez cukru, regularnie odświeżana i wzbogacana, możliwość uzyskania certyfikatu „gluten free” (franczyzobiorcy przechodzą w tej kwestii bardzo szczegółowe przeszkolenie)
• wsparcie marketingowe, dostęp do profesjonalistów zajmujących się wizerunkiem (sieć obsługuje medianie profesjonalna agencja PR, co zapewnia jej dobrą pozycję w sieci);
• podręcznik operacyjny, w którym są wszyscy dostawców, zdjęcia, porady;
• podręcznik HACCP – niezbędny i wymagany przez Sanepid;
• projekt technologiczny, zgodnie z którym będzie tworzona placówka, oraz dzięki któremu możliwości lokalu zostaną w 100 % wykorzystane;
• motywujący system nagród dla najlepszych franczyzobiorców;
• elastyczne podejście do każdego inwestora i pomoc na wszystkich etapach zakładania biznesu, a potem stała ewaluacja i wsparcie rozwoju.
• System GIS ( analiza map miasta przy różnych wskaźnikach ) niezbędny w wyborze dobrej lokalizacji
• biznesowa ocena lokalizacji, projekt aranżacji wnętrza restauracji (rozwiązania minimalizujące koszty wystroju), dobór wyposażenia lokalu,
• procedury BHP, instrukcje,
• szkolenia online dla managerów i pracowników sieci
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
• minimalna liczba mieszkańców to 10 tys.;
• od franczyzobiorcy nie wymaga się doświadczenia w gastronomii. Musi on jedynie zrozumieć misję i filozofię Fit Cake i realizować ją z pasją, a nie tylko dla pieniędzy .
• postawą współpracy jest rozmowa kwalifikacyjna. Na jej podstawie właściciele sieci wybierają ludzi z pasją, którym założenia Fit Cake nie są obce.
SLOGAN na kolejne lata:
Twórzmy miejsca, w których słowo „BEZ” nabiera nowego znaczenia i staje się „dopełniaczem marzeń ” o zdrowych zamiennikach tradycyjnych słodyczy. Dajmy sobie odrobinę zdrowia codziennie z FIT CAKE!!!
Wymagania sieci
-minimalna liczba mieszkańców: 10 tys.,
-punkt w łatwo dostępnej i widocznej lokalizacji, o dużym natężeniu ruchu pieszego, przy ulicach handlowych, na dużych osiedlach lub w galeriach handlowych, witryny od strony ulicy,
-minimalna powierzchnia lokalu to 30 mkw.,
-od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
Fit Cake = wsparcie na każdej płaszczyźnie
Franczyza Fit Cake rozwija się nawet wtedy, gdy inni plajtują. Rok do roku odnotowuje kilkudziesięcioprocentowy przyrost. Znalazła też sposób na pandemię, kryzys i inflację – Fit Cake Flex czyli elastyczny system franczyzowy jest dopasowany do potrzeb i portfela franczyzobiorcy. Wprowadziła też pakiet środków zaradczych, które dają większe bezpieczeństwo inwestorom, takich jak: zamrożenie płatności, kredyt na otwarcie kawiarni, pomoc prawną w negocjowaniu cen najmu i pozyskiwaniu dotacji, dalekowzroczna i scentralizowana polityka zakupowa, konsekwentny marketing.
Właściciele marki nieustannie inwestują w technologie i nowości, co sprawia, że jest zawsze o krok przed konkurencją. W 2022 roku na ulicach polskich miast, m.in. Warszawy, Krakowa, Lublina czy Białegostoku pojawiły się robociki Fit Cake. To innowacja, która być może wkrótce zastąpi kurierów dowożących zamówienia. Robociki nie potrzebują benzyny, a dystans 2 km pokonują w 15 min. W 2023 roku marka zainwestowała ogromne pieniądze w system satelitarny GIS (Geographic Information System ) Umożliwia on kadrze managerskiej i doradcom biznesowym mapowanie wyników działań i ich analizowanie z wykorzystaniem podejścia geograficznego obejmującego infrastrukturę biznesową, łańcuchy dostaw czy szacowanie ryzyka podejmowanych działań. Jednym słowem jest to wsparcie franczyzobiorców w zakresie wyboru njabardziej optymalnej lokalizacji.
Przewidywana suma inwestycji
Przewidywana suma inwestycji uzależniona jest od statusu lokalu który zostanie wybrany i w module MINI możliwa jest realizacja nawet za 50 tys pln