Partner serwisu

Recman


Recman Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 112E, 16-400 Suwałki

801 4...
Dane ukryte

Dane ukryte

www.r...
Dane ukryte

Wysokość inwestycji

Minimalna kwota inwestycji:

75 tys.

Opłata wstępna

0 zł

Opłata bieżąca:

0 zł

Opłata marketingowa:

0 zł

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Recman od ponad 30 lat kreuje kanony nowoczesnej elegancji pokazując, że tworzenie męskiej odzieży to prawdziwy kunszt. Historia sukcesu marki sięga roku 1986, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej. Dzięki przemyślanej strategii oraz połączeniu pracowitości z pasją, Recman stał się dynamicznie rozwijającą się firmą odzieżową. Kreatywny zespół doświadczonych projektantów i konstruktorów Recman ma na uwadze przede wszystkim unikatowy i wygodny krój oraz najwyższą jakość wyselekcjonowanych tkanin. Liczy się precyzja i perfekcja wykonania każdego detalu. Efektem wielogodzinnej pracy utalentowanych twórców jest bogata gama niepowtarzalnych modeli wchodzących w spójne kolekcje, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Klientów. Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki wytwarzane w Polsce z wysokogatunkowych tkanin. Asortyment zawiera również m.in. koszule, spodnie, kurtki, płaszcze, swetry i bluzy, bieliznę, obuwie oraz stylowe akcesoria m.in. w postaci krawatów, poszetek, much, pasków czy prawideł. Kolekcje charakteryzuje staranność wykonania każdego garnituru, koszuli czy marynarki, w których mężczyzna nie tylko podkreśla swój elegancki wygląd, ale przede wszystkim czuje się komfortowo i swobodnie. Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, ubierając tym samym najlepszych polskich zawodników. Od 2016 roku został Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego i z dumą wspiera tę dyscyplinę sportu. Zachęcamy do podjęcia efektywnej współpracy, która dzięki obustronnemu zaangażowaniu gwarantuje korzyści finansowe oraz bezcenną satysfakcję z prowadzenia własnego biznesu.

Wymagania sieci

  • atrakcyjne położenie lokalu w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców;
  • preferowana powierzchnia salonu: 70-100 m2;
  • adaptacja lokalu według projektu firmy;
  • ubezpieczenie towaru przeznaczonego do sprzedaży;
  • efektywne zarządzanie salonem;
  • osobiste zaangażowanie;
  • mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej.
  • Jednostki własne

    1

    Jednostki franczyzowe

    franczyzowe: 70, partnerskie: 7

    Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • udostępnienie pełnego asortymentu towarowego;
  • brak opłat wstępnych i licencyjnych;
  • know-how niezbędny do prowadzenia sklepu odzieżowego;
  • pomoc i doradztwo przy wyborze lokalizacji, negocjacjach oraz rekrutacji personelu;
  • gotowy projekt sklepu oraz ekspozycji towaru;
  • wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz pomoc dedykowanego Opiekuna w Centrali;
  • bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  • nowoczesny system motywacyjny;
  • stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  • brak kosztów logistycznych;
  • profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;
  • wyposażenie sklepu w sprzęt fiskalno-komputerowy;
  • atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne.
  • Przewidywana suma inwestycji

    900 zł netto/m2.

    Osoba Kontaktowa

    Marta Burbula, tel. 666 090 435

    Katalog Franczyz

    Sprawdź gotowe pomysły

    Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html