Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym
Moodo to polska marka odzieżowa dedykowana młodym kobietom, nowoczesnym ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. Oferowane przez nią kolekcje to nawiązanie do nowoczesności, kobiecego i energetycznego looku zgodnego z aktualnymi trendami. Projektanci Moodo od wielu sezonów tworzą kolekcje z myślą o młodych kobietach otwartych i ciekawych świata, dla których moda to nie tylko wiodące trendy ale również dobra jakość i wygoda użytkowania. Tworzone przez nich projekty mają na celu uatrakcyjniać, wyróżniać i łamać stereotypy codziennego stroju. Charakterystyczny dla marki casualowy styl to połączenie elegancji z dobrą jakością i przystępną ceną. Marka zadebiutowała na polskim rynku dziewięć lat temu, obecnie posiada 135 salonów w całym kraju, dynamicznie się rozwija, planuje również ekspansję zagraniczną.
Wymagania sieci
Warunki franczyzy:
Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką rozpoznawalną w całej Polsce.
Klientki Moodo to nowoczesne kobiety ceniące sobie niebanalny styl, komfort i wygodę.W kolekcjach przeważa nowoczesny, miejski styl. Marka oferuje ubrania nawiązujące do najnowszych trendów. Ubrania Moodo postrzegane są jako modne, różnorodne, odpowiednie na wiele okazji. Komplementarność oferty gwarantują dodatki, takie jak: torby, czapki, szaliki, rękawiczki, getry. W kolekcji letniej oferujemy także kostiumy kąpielowe i okulary przeciwsłoneczne.
- Obecnie sieć sprzedaży rozrosła się do 137 jednostek franczyzowych i 3 sklepów własnych
- Mamy ok. 100 partnerów handlowych w Polsce, Czechach i Słowacji.
- Współpracujemy z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.
Oferujemy komplementarny, różnorodny i modny asortyment odzieży oraz akcesoriów. Jeżeli chcielibyście Państwo wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientek w swoim mieście, otwórzcie sklep z marką Moodo. Wystarczy, że spełnicie kilka podstawowych warunków:
Warunki:
- atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe)
- posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu
- powierzchnia sklepu 60 - 80 m2, duża witryna zewnętrzna
- adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo
- inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
- opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok
- oczekujemy pełnego zaangażowania we współdziałaniu w sieci i wypełniania standardów Moodo.
W zamian oferujemy:
- korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów
- korzystanie z naszych doświadczeń i pomocy przy wyborze lokalu
- pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy
- pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży
- przesyłki towaru na koszt firmy
- materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż
- wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu
- wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu
- wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.
W razie szczegółowych pytań chętnie na nie odpowiemy.
Wojciech Kalejta dyrektor zarządzający tel. +48 609-221-368 wojciech.kalejta@moodo.pl
Aleksander Dubowski dyrektor ds. rozwoju tel. +48 664 486 190 aleksander.dubowski@moodo.pl
Grzegorz Kwinta dyrektor ds. handlowych/ general manager tel. +48 664-486-192 grzegorz.kwinta@moodo.pl