Makarun Spaghetti and Salad

KST Gastro Group Marcin Szworak
ul. Bolesława Chrobrego 35a/1
31-428 Kraków

691 2...
Dane ukryte

Dane ukryte

www.m...
Dane ukryte

Wysokość inwestycji

Minimalna kwota inwestycji:

60 tys.

Opłata wstępna

16 tys.

Opłata bieżąca:

800 zł

Opłata marketingowa:

333 zł

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Sieć spaghetterii Makarun Spaghetti and Salad posiada już 24 punkty gastronomiczne, w tym 23 jednostki w Polsce oraz 1 w Hamburgu. Jako pierwsi w Polsce rozpoczęliśmy sprzedaż włoskiego spaghetti z sosami w formie „take away”, co w 2016 roku zaowocowało otrzymaniem prestiżowej nagrody Food Business Award w kategorii “Fast-Food”, potwierdzając pozycję najlepszej na rynku polskim sieci serwującej szybkie jedzenie oraz wyróżnieniem w kategorii “Efektywny Rozwój Marki”.

Sukces na rodzimym rynku wpłynął na decyzję o rozszerzeniu oferty franczyzowej na terytorium Unii Europejskiej. W marcu 2017r. otworzyliśmy pierwszy punkt za granicą, a dokładniej w Centrum Handlowym Mundsburg w Hamburgu. Połączenie atrakcyjnej marki, wyśmienitego włoskiego makaronu spaghetti z sosami sprzedawanego w charakterystycznych pomarańczowych kubeczkach sprawiło, że nasz pomysł przypadł do gustu tysiącom zadowolonych klientów, którzy regularnie do nas wracają. Dowodem na to są również nasi zadowoleni Franczyzobiorcy, którzy otworzyli więcej niż jeden punkt Makaruna m.in. w Warszawie, Krakowie czy Rzeszowie. Największymi atutami sieci Makarun Spaghetti and Salad są stosunek jakości do ceny - nasze dania posiadają unikalny smak, jest to wynikiem stosowania produktów wysokiej jakości, bez konserwantów oraz włoskiego makaronu z pszenicy Durum. Poziom cenowy czyni z nas lidera na rynku małej gastronomii, jednocześnie tworząc nasz produkt jedną z najtańszych propozycji obiadowo-lunchowych zaczynających się już od 8,90 zł. Dzięki temu udowadniamy, że posiłki mogą być zdrowe mimo konkurencyjnej ceny, niskie koszty inwestycyjne z atrakcyjną stopą zwrotu – zwrot inwestycji od pół do półtorej roku, konkurencyjna cena zarówno w cenie franczyzy, jak i w koszcie inwestycyjnym, atrakcyjna marka i aranżacja wnętrz – dobra lokalizacja, wybór odpowiedniego lokalu, a także nowoczesna aranżacja wnętrza, wpisująca się w ekologiczny styl projektowania jest kluczem do sukcesu. Dodatkowo charakterystyczne, pomarańczowe opakowania w połączeniu z czerwonymi widelcami, doskonale wyróżniają się na ulicach i są żywą reklamą naszej marki, wygoda klientów – praktyczne, nowoczesne opakowania przystosowane są do spożywania naszych makaronów w lokalu, a także „w biegu” wpisując się w popularny obecnie trend street food. Również niski czas oczekiwania na wydanie dania (poniżej 1 minuty) służy komfortowi klientów, aktywny marketing i sprzedaż - specjalnie wyszkolony personel, który zapewnia obsługę na najwyższym poziomie. Dodatkowo działalność w mediach tj. Facebook, Instagram, Tripadvisor, Foursquare, Groupon pozwalająca dotrzeć nam do wielu klientów, a prowadzone akcje promocyjne przyczyniają się do wzrostu popularności marki. Współpracujemy również z firmami takimi jak Lux Express oraz Wizz Air, które wzbudziły duże zainteresowanie wśród naszych zagranicznych partnerów.

Wymagania sieci

Powierzchnia lokalu: min. 20 m2 oraz lokal znajdujący się w miejscu ze znacznym natężeniem ruchu pieszego.

Jednostki własne

1 (Kraków)

Jednostki franczyzowe

22

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Franczyzobiorcy zapewniamy dołączenie do największej sieci spaghetterii w Polsce Makarun, która dynamicznie się rozwija, pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji przed podpisaniem umowy, niski poziom ryzyka zapewniony przez wypracowane standardy i sprawdzony przepis na biznes,wysoki jakościowo produkt w atrakcyjnej cenie, rozpoznawalną i nowoczesną markę, różnorodność klientów – od studentów po pracowników korporacji, produkt wpisujący się w popularny trend street food, wsparcie marketingowe, kompletny pakiet szkoleń z zakresu przygotowania potraw, rekrutacji aż po obsługę klientów, pomoc w przystosowaniu lokalu oraz standaryzację aranżacji wnętrz,merytoryczne wsparcie w prowadzeniu biznesu przez doświadczonych przedsiębiorców.

Przewidywana suma inwestycji

  • Wstępna Opłata Franczyzowa: 16 tys. zł
  • Przystosowanie lokalu: od 60 tys. zł do 150 tys. zł netto (w zależności od stanu wyposażenia i powierzchni lokalu)
  • Miesięczna Opłata Franczyzowa: 800 zł + 3% od obrotu
  • Opłata marketingowa: 1 tys. zł kwartalnie
  • Osoba Kontaktowa

    Marcin Szworak

    Katalog Franczyz

    Sprawdź gotowe pomysły

    Toy Planet