zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Julia Janus

Handel Moda
Julia Janus

LOKALIZACJA uab Julia Janus
Stiklių str. 7, Vilnius 01131, Litwa

MINIMALNA KWOTA INWESTYCJI 600 tys.

JEDNOSTKI WŁASNE 5 sklepów na Litwie (3 w Wilnie, 1 w Kownie, 1 w Kłajpedzie)

LICZBA FRANCZYZ 2 (Kijów, Ukraina) oraz punkty sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji, na Łotwie, w Kazachstanie, Japonii, Stanach Zjednoczonych, Holandii, a także sklep internetowy. Mamy agentów i salony w Düsseldorfie (Niemcy), Ateny (Grecja) i Szanghaju (Chiny).

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Julia Janus to modowa i lifestyle’owa marka dla kobiet i mężczyzn. Nasze projekty cechuje nowoczesny, miejski styl doskonale dopasowujący się do każdej sylwetki. Wierzymy, że stylu nie definiuje wiek ani rozmiar. Piękno jest wtedy, kiedy jesteś sobą. Projekty są dla wszystkich, którzy czują się wolni, nieograniczeni duchem miasta. Tworzymy unikalną odzież, wyroby skórzane i akcesoria, biżuterię, elementy wystroju wnętrz do użytku codziennego, w duchu XXI wieku. Współpracujemy z wieloma utalentowanymi jubilerami, projektantami, artystami tworzącymi w szkle i ceramice, pisarzami oraz muzykami. Zespół ten niezmiennie poszukuje nowych inspiracji. Nasze kolekcje prezentujemy w wystylizowanej przestrzeni jadalnej. Projekty sklepów cechują naturalne materiały z kompletnym wyposażeniem oraz meblami stworzonymi przez Julia Janus. W każdym salonie marki znajduje się długi, reprezentacyjny stół z pełnym wystrojem stworzonym przez Julia Janus tj. naczynia, akcesoria). Najnowsza kolekcja jest wyeksponowana wokół łącząc dwa elementy: twórczego stylu życia – mody i żywności- w sposób harmonijny. Wnętrze salonów Julia Janus inspirowane są krajobrazem krajów nadbałtyckich oraz stylem skandynawskim. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi kolekcjami mody damskiej, męskiej oraz produktów dla kuchni i domu na naszej stronie juliajanus.pl.

Wymagania sieci

  • ​Dysponowanie lokalem w centrum handlowym lub w atrakcyjnej turystycznie lokalizacji charakteryzującej się dużym natężeniem ruchu konsumenckiego.
  • Utrzymanie obowiazującej koncepcji sklepu zgodnej ze wszytskimi grupami produktów (zgodnie z wytycznymi merchandisingowymi).
  • Wymiana asortymentu Julia Janus zgodnie z aktualną kolekcją, dwa razy w roku (wiosna / lato i jesień / zima).
  • Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Wsparcie podczas projektowania, aranżacji oraz merchendisingu.
  • Wsparcie w doboże odpowiedniego asortymentu.
  • Profesjonalne szkolenia pracowników przed otwarciem sklepu.
  • Wsparcie poprzez PR & Marketing.
  • Nieprzerwane dostawy produktów.
  • Nieprzerwane wsparcie i konsultacje podczas współpracy.
  • Przewidywana suma inwestycji

    Osoba kontaktowa

    Arnoldas Remeika
    Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem