Duka International SA
ul. Powązkowska 44c, 01-797 Warszawa

22 276 02 50

teresa.szynkiewicz@duka.com

www.duka.com

Wysokość inwestycji

Minimalna kwota inwestycji:

100 tys.

Opłata wstępna

0 zł

Opłata bieżąca:

0 zł

Opłata marketingowa:

0 zł

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Duka to marka ze szwedzkim rodowodem. Idea biznesowa marki to produkcja i sprzedaż funkcjonalnych, wysokiej jakości produktów do kuchni i jadalni o skandynawskim wzornictwie i w przystępnej cenie. Firma Duka powstała w 1962 roku, założona przez Hjalmara Blomkvista. Obecnie Duka Polska Sp. z o.o. posiada kilkadziesiąt sklepów na terenie Polski w największych centrach handlowych i planuje ekspansję na skalę międzynarodową. Tegoroczne obroty przekroczą 60 mln zł. Duka prowadzi działalność na rynku krajowym od 1999 roku cały czas umacniając swoją pozycję w segmencie wyposażenia wnętrz. Trzy lata temu firma rozpoczęła wdrażanie nowego konceptu sklepów, który umożliwił jeszcze większą identyfikację marki, wyróżniając ją na tle konkurencji. Czysta forma i naturalne materiały stanowią doskonałe tło do prezentacji autorskich kolekcji.

Wymagania sieci

  • Sklepy o powierzchni 90-150 m2 w centrach handlowych (pomagamy negocjować korzystne warunki najmu).
  • W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy otwarcie sklepu Duka poza centrum handlowym w lokalu zaproponowanym przez franczyzobiorcę pod warunkiem pozytywnej oceny lokalizacji.
  • Jednostki własne

    39 w Polsce i 1 w Holandii

    Jednostki franczyzowe

    6 w Polsce oraz 2 w Bułgarii

    Wsparcie dla franczyzobiorcy

    Korzyści wynikające z przystąpienia do sieci franczyzowej Duka:

  • Własny unikalny asortyment ceniony przez klientów;
  • Prowizje od sprzedaży na poziomie wyższym niż w innych branżach;
  • Wieloletnie prawo do prowadzenia działalności pod logo Duka;
  • Stabilność działania – umowa franczyzowa zawierana jest na okres 5 lat, umożliwia franczyzobiorcy osiągnięcie zwrotu z inwestycji oraz zarobek;
  • Wsparcie oraz doradztwo w wyborze lokalizacji sklepu, jak również w trakcie negocjacji warunków najmu;
  • Wsparcie w przygotowaniu projektu sklepu oraz adaptacji lokalu w zakresie i na warunkach uzgodnionych w umowie franczyzowej;
  • Wsparcie specjalistów Duka w trakcie przygotowania do otwarcia sklepu;
  • Finansowanie zaopatrzenia sklepu oraz zarządzanie magazynem;
  • Przekazanie systemu IT ułatwiającego prowadzenie sklepu;
  • Wsparcie regionalnego menedżera sieci;
  • Zapewnienie szkolenia wstępnego oraz szkoleń cyklicznych dla franczyzobiorcy w zakresie zarządzania sklepem i personelem;
  • Wsparcie w postaci działań marketingowych i udostępnienia materiałów reklamowych stosowanych w ramach sieci Duka;
  • Gwarancja wyłączności terytorialnej – na ustalonym indywidualnie terenie nie powstanie inny sklep Duka.
  • Przewidywana suma inwestycji

    Całkowita kwota inwestycji zależy od lokalizacji oraz niezbędnych inwestycji w lokalu. Nie mniej całkowita kwota inwestycji wynosi min. 100 tys. zł. Dla każdego sklepu pomagamy negocjować korzystne warunki najmu oraz przygotowujemy indywidualny plan finansowy.

    Osoba Kontaktowa

    Teresa Szynkiewicz, dyrektor ds. franczyzy, tel. kom. 604 419 120

    Katalog Franczyz

    Sprawdź gotowe pomysły

    Greenpoint