zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Na rowerze, skuterze, busem, osobówką, z przyczepą - postaw na mobilne franczyzy

Orzeźwiająca lemoniada, aromatyczna kawa, ryby i owoce morza, pizza, kołacze, momo, ale i ...wycieczki, język angielski, usługi kosmetyczne, parowe myjnie mobilne, a nawet odzież robocza. Przyczepy, busy, skutery czy rowery szturmem zdobywają polskie ulice, parki i bulwary."Ruchomy" biznes nie dotyczy już tylko sprzedaży jedzenia czy napojów, ale także innych usług.

Prezentujemy kilkanaście pomysłów na franczyzowy biznes mobilny.

FRESH BIKE LEMONIADA - pomysł na orzeźwiający biznes

Lubisz rowery, świeże powietrze i orzeźwiający smak lemoniady? A może po prostu chcesz zainwestować w dobry biznes? Jeśli tak to dobrze trafiłeś! Dołącz do Systemu Fresh Bike i prowadź własny lemoniadowy interes w swojej okolicy. Franczyza FRESH BIKE LEMONIADA charakteryzuje się unikatowym konceptem na rynku i niskim kosztem inwestycji. Sieć nie pobiera stałych opłat franczyzowych, a opłaty uzależnione są od przychodu franczyzobiorcy. Wypracowane warianty współpracy dają realną szansę zarówno młodym, początkującym oraz doświadczonym przedsiębiorcom.

  • wariant SOLO  - samozatrudnienie, franczyzobiorca samodzielnie obsługuje własny rower i prowadzi sprzedaż lemoniady. Wariant sprawdza się głównie w małych i/lub sezonowych miejscowościach. Charakteryzuje się niskim poziomem kosztów i bezpośrednim zyskiem dla franczyzobiorcy;
  • wariant FLOTA - organizacja, w której franczyzobiorca posiada flotę pojazdów i skupia się na zarządzaniu organizacją. Doskonały wariant dla dużych miast z potencjałem na kilka/ kilkanaście pojazdów. Charakteryzuje się optymalizacją kosztów i wyższym zyskiem.

FRESH BIKE doskonale wpasowuje się w aktualne trendy rynkowe, co widać na przykładzie rosnącej popularności "street food-u", "eko-trendów". Zaawansowany technologicznie pojazd oferujący świeże napoje jest jedyny w swoim rodzaju i stanowi wyjątek w segmencie mobilnej gastronomi w branży gastronomicznej. Wyróżnia się zarówno designem, jak ofertą produktów i łatwością kontroli pracy mobilnych punktów sprzedaży.

Pojazdy są całkowicie mobilne i "samowystarczalne". Mogą sprawnie poruszać się po skwerach, parkach, ulicach i drogach rowerowych. Pojazd wyposażony w napęd elektryczny może swobodnie pokonywać wzniesienia i przemierzyć odcinek nawet do 20 km. Ich mobilność umożliwia kierowcy szybką i sprawną zmianę lokalizacji co znacznie zwiększa możliwości handlowe. Pojazdy mogą pracować w różnych warunkach: na otwartej przestrzeni w dzień i w nocy oraz wewnątrz pomieszczeń (eventy, centra handlowe itp.).

Opłata wstępna od 28 tys. zł (opłata jednorazowa od roweru)

Entry Fee - 8 000 zł

Opłata roczna od 3 136 zł (od roweru)

Przegląd techniczny - 400 zł

Fundusz marketingowy - 500 zł

System SafeBike - 236 zł

Licencyjna - 2000 zł

Wysokość opłaty licencyjnej jest zależna od potencjału lokalizacji i dotyczy pierwszych 4 800 szt. lemoniady, powyżej tej ilości opłata licencyjna wynosi 0,20 zł za każdy kubek.

Ceny pojazdów:

FRESH BIKE EVENT (chłodzenie pasywne, wymaga lodu w kostkach) - 23 500 zł

FRESH BIKE PREMIUM (chłodzenie aktywne, pojazd wyposażony w urządzenie chłodnicze) - 28 100 zł

Wyposażenie dodatkowe:

Moduł grzania wody - 40 l do lemoniady ciepłej - 2 120 zł

Napęd elektryczny - 4 100 zł

Moduł kontroli sprzedaży -  1 175 zł

Kamera - zdalna kontrola  - 940 zł

BIKE CAFE - mobilna kawiarnia

Bike Café to propozycja dla osób przedsiębiorczych, chcących relatywnie niedużym nakładem finansowym stać się właścicielem całorocznego punktu bądź sieci punktów gastronomiczny.

Pasja mieszkańców miast do kawy oraz poruszania się na rowerach w przestrzeni miejskiej została zauważona przez pomysłodawców Bike Café, co zaowocowało stworzeniem rowerowej kawiarni. Łatwość z jaką wcześniejsze kawiarnie mobilne tej sieci adaptowały się w innych miastach oraz tempo, w jakim rozwija się Bike Café jasno dowodzą, że jest to biznes, w który warto inwestować.

Pyszna kawa przygotowywana przez wykwalifikowanych baristów czeka na przechodniów w aż 35 punktach na mapie Polski oraz Republiki Czech i Finlandii.

Partnerem Bike Café może zostać każdy zarejestrowany podmiot gospodarczy, a ponieważ sieć nie wymaga doświadczenia z zakresu prowadzenia działalności, franczyza może być początkiem Twojej przygody z własną firmą. Dzięki zastosowanym technologiom masz możliwość sprzedaży z roweru w wybranym przez siebie miejscu nawet do 16 godzin dziennie! Co ważne, udostępniany przez sieć sprzęt jest przystosowany do użytku w temperaturze od -10 do +35 st. Celsjusza! Możesz więc prowadzić sprzedaż przez cały rok, niezależnie od warunków atmosferycznych. Wystarczy tylko Twój entuzjazm i chęć osiągnięcia sukcesu.

Min. kwota inwestycji: 59 tys. zł, 15 tys. zł ze wsparciem leasingowym.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.29

Udostępnij artykuł:

Jak przygotować się do spotkania z franczyzodawcą Jak przygotować się do spotkania z franczyzodawcą
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem