Świąteczna franczyza
GoDan STREFA UŚMIECHU – produkty do celebracji różnych świąt
Firma GoDan od 1991 roku zajmuje się produkcją i dystrybucją dekoracji i gadżetów imprezowych, strojów, balonów, akcesoriów weselnych, urodzinowych i tematycznych.
Jest liderem na rynku, a 25-letnie doświadczenie to gwarancja rozpoznawalnej marki, profesjonalizmu i szerokiego asortymentu.
Tutaj bez względu na pogodę i porę roku znajdziesz produkty do celebracji małych i dużych uroczystości: urodzin, imienin, rocznic, narodzin, ślubów, chrztów oraz świąt i wydarzeń: walentynek, Halloween, karnawału, Jasełek czy wieczorów panieńskich.
W takim miejscu każdy bez względu na wiek odnajdzie coś dla siebie.
To miejsce słynie także z niesamowitej oferty dekoracji balonowych pompowanych helem.
Swoim partnerom sieć oferuje możliwość prowadzenia punktu partnerskiego „GoDan Strefa Uśmiechu”.
Ponadto w ofercie:
- zyskowny, sprawdzony i ciekawy biznes pod marką „GoDan”;
- pomoc w rozpoczęciu działalności oraz w procesie otwarcia sklepu;
- know how w zakresie zasad i standardów obsługi klienta oraz ekspozycji towaru;
- cykliczne szkolenia dla sprzedawców m.in. z zakresu dekoracji balonowych;
- wsparcie na każdym etapie rozwoju projektu;
- atrakcyjne ceny zakupu produktów najwyższej jakości;
- możliwość zamawiania towaru z szerokiej oferty – produkty na każdą okazję i sezon;
- umieszczenie informacji o sklepie na stronie internetowej www.godan.pl oraz na profilu firmowym marki na Facebook’u.
Sieć:
- nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci franczyzowej, opłat miesięcznych czy marketingowych;
- zapewnia wyłączność na określonym terytorium;
- udostępnia sprawdzony biznes pod opieką doświadczonego zespołu specjalistów;
- daje dużą elastyczność w codziennym zarządzaniu sklepem oraz jego promocji.
Od przyszłych partnerów sieć oferuje:
- osobistego zaangażowania, które jest kluczem do sukcesu;
- dysponowania lokalem minimum 10m² (optymalna powierzchnia zalecana to 40m²), z widoczną witryną;
- zapleczem, możliwością łatwego dojazdu i parkingiem, lub znajdującego się w centrum handlowym;
- adaptacji lokalu według zaleceń firmy GoDan;
- stosowania jednolitych cenników i wytycznych kierowanych z centrali;
- dbania o dobry wizerunek firmy i zachowanie wysokich standardów obsługi klienta;
- posiadania umiejętności budowania lojalności klientów;
- zdolności do sfinansowania inwestycji.
Jakie są koszty inwestycyjne?
Kwota na pierwsze zatowarowanie sklepu to przedział od 15 000 zł do 35 000 zł, w zależności od powierzchni sklepu.
Nie ma potrzeby wykupienia opłaty licencyjnej, stałej opłaty miesięcznej czy opłat marketingowych.
Sprawdź też inne pomysły na biznes