Partner serwisu

Sprawdź 10 pomysłów na franczyzę w granicach 95-100 tys. zł

Według franczyzodawców posiadanie na start kwoty 95-100 tys. zł pozwoli na wykupienie licencji naprawdę dobrego, sprawdzonego konceptu franczyzowego, ale także krótszego oczekiwania na zyski. Obecnie prawie połowa sieci franczyzowych oczekuje za przyłączenie się do nich kwoty ok. 100 tys. zł.

Masz tyle? Zobacz więc, z jakimi sieciami franczyzowymi możesz wejść we współpracę.

 

 

GRECO – restauracja w greckim stylu

 

W restauracjach GRECO sprzedawanych jest ponad 50 różnych posiłków sporządzanych według greckich receptur, np. oryginalny grecki gyros, bryzole, souvlaki, bifteki, mousakę, pity, tzatziki, baklave.

 

Sieć posiada nowoczesne centrum produkcyjno-cateringowe w którym prowadzi kuchnie centralną dostarczającą półprodukty do naszych lokali. W związku z tym, iż sieć sama importuje z Grecji większość surowców, półproduktów i produktów jest w stanie zaoferować najlepszą jakość za najlepszą cenę. Nad stałą jakością produkcji czuwa wyspecjalizowany personel.

 

Franczyzobiorca korzysta z know-how sieci, księgi standardów, programu tajemniczego klienta oraz całego doświadczenia w branży - począwszy od konsultacji w wyborze dostawców sprzętu gastronomicznego, skończywszy na wystroju lokalu.

 

System szkoleń i możliwość pracy w istniejącej restauracji ma dać gwarancje przyszłemu franczyzobiorcy, iż jeszcze przed rozpoczęciem własnej działalności pozna on większość aspektów funkcjonowania restauracji.

 

Zalety sieci:

  • marka znana do wielu lat ( sieć działa na polskim rynku dłużej niż największe sieci gastronomiczne);
  • oryginalna i lubiana kuchnia.

 

Dwa formaty restauracji do wyboru - fast food lub casual:

  • stały dostęp do szerokiej gamy oryginalnych greckich produktów;
  • kuchnia centralna dostarczająca ustandaryzowane produkty a przez to brak konieczności zatrudniania wyspecjalizowanych kucharzy;
  • logistyka produktów;
  • rabaty u  dostawców;
  • wsparcie merytoryczne i marketingowe.

 

Koszty i opłaty:

  • opłata wstępna -  do uzgodnienia;
  • koszt inwestycji od  100.000  zł  (jest to najmniejszy koncept o powierzchni ok.40-45 m²; zlokalizowany w centrum handlowym, galerii zazwyczaj położony w części typu food cort);
  • opłata miesięczna stała lub liczona jako % od  obrotu netto plus  opłata  na reklamę i marketing.

Podstawowe wymagania sieci:

Sieć poszukuje osób, które świadomie podejmują decyzje o zainwestowaniu kapitału w branżę gastronomiczną.

 

Sieć nie wymaga wcześniejszego doświadczenia w gastronomii.

 

Lokal:

Decyzja o otworzeniu swojej restauracji jest procesem bardzo złożonym. Elementem decydującym o sukcesie - a co za tym idzie szybkim zwrocie poniesionych nakładów - jest odpowiednio wybrany LOKAL. Sukces sieć buduje na podstawie liczby odwiedzających klientów, dlatego tak ważne jest, aby decyzja o lokalizacji była gruntownie przemyślana. 

 

Powierzchnią, która należy dysponować jest 45-55 m²  w przypadku restauracji fast food lub centrum handlowego. 

 

Restauracje z obsługą kelnerską powinny posiadać co najmniej 120- 150m² z możliwością wystawienia ogródka letniego.

 

Sieć nie stawia warunków dotyczących własności lokali. Zarówno osoby, które wynajmują powierzchnie jak i te, które są ich właścicielami mogą z siecią współpracować. Niemniej jednak sieci zależy na długoletnich umowach najmu.

 

PROMOCJA I ZNAKI TOWAROWE

Marka GRECO jest zarejestrowanym znakiem towarowym i stanowią własność firmy MEDSUN S.A.

 

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html