Partner serwisu

POMYSŁ NA KOBIECY BIZNES: uciekinierka z korpo stworzyła bezpłatną gazetę dla pracowników korporacji

Założycielka Korpo Voice, Justyna Szawłowska, jeszcze trzy lata temu, będą jeszcze najzwyklejszą szeregową pracownicą korporacji (w Warszawie na Domaniewskiej) i świeżo upieczoną mamą, po tym jak zirytowały ją absurdalne procedury po powrocie do pracy z macierzyńskiego -  dosadnie pisząc: rzuciła ten cały korpoświat rodem z Matrixu w cholerę!

Ale nie płakała i nie rozżalała się nad swoim losem, tylko ta dzielna wojowniczka zakasała rękawy i dysponując zaledwie tysiącem złotych wymyśliła własny biznes – gazetę KORPO VOICE.

Szybko okazało się, że jest to świetna platforma dla reklamodawców, a statystyczny, wykształcony i dobrze zarabiający pracownik korporacji jest ich dobrym odbiorcą. I tak zrodziła się bezpłatna gazeta dla pracowników korporacji, najpierw wydawana tylko w Warszawie, teraz od przeszło roku, także w Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Projekt ten, tworzony w dużej części przez „korpodziennikarzy”, czyli pracowników wielkich firm, to swoisty magazyn opisujący absurdy życia w korporacji, uczący przetrwania w niej, ale też pokazujący też przykłady tych, którym udało się dobrze prosperować na swoim, po ucieczce z korporacji czy dużej firmy. Gazeta bezpłatnie rozdawana jest pod największymi biurowcami w Polsce w nakładzie 60 tysięcy.

I choć początki nie były łatwe finansowo, pożyczki były konieczne, ale po roku projekt zaczął w końcu przynosić zysk. To dobry przykład jak uciec z korporacji, przetrwać i jeszcze dzięki temu nie tylko dobrze zarabiać ale godzić życie zawodowe z prywatnym oraz spełniać swoje marzenia podróżując po świecie.

Korpo Voice to już nie tylko gazeta, to także Internet, Social Media oraz Korpo TV. Projekt cały czas dynamicznie rozwija się, a zwiększenie popularności wśród odbiorców przekłada się na maksymalizację zysków.

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

Erbil Doner Kebab