Masz 200 tys. zł Wejdź w znany i sprawdzony biznes

  Kawiarnia superfood, bistro dla wegetarianów, burgerownia, restauracja z kuchnią kurdyjską, restauracja sycylijska, salony kosmetyczne, salon SPA, lokal z bąbelkową herbatą, pizzeria, pralnia - a to wszystko pod znanym szyldem.    

Kwota 200 tys. zł daje już bardzo duże możliwości, jeśli chodzi o wejście w dobry biznes, który gwarantuje szybszy zwrot z inwestycji.

 

Sprawdź naszą listę 10 propozycji.

 

SORRIR – zdrowa kawiarnia superfood

 

Superfood jest to żywność charakteryzująca się wyjątkowo wysokimi składnikami odżywczymi. Do tej grupy mogą jedynie należeć produkty naturalne i nieprzetworzone.

 

Superfood to  organiczne dopalacze dla naszego organizmu - zawierają dużą ilość witamin, minerałów i antyoksydantów. Reguralne jedzenie tego typu produktów chroni przed wieloma chorobami, a także pozytwnie wpływa na codzienną dietę.

 

Wszystkie ciasta, które podawane w lokalu są bez glutenu, laktozy i cukru, a do tego wegańskie. Wszystkie produkty, z których wykonywane są wypieki są naturalne i nie zawierają konserwantów. Jako firma posiada certyfiakt „bezglutenowy”.

 

Ponadto w menu kawiarni znajdziesz m.in.: bowl’e, czyli bomby witamin, minerałów i wartości odżywczych, jagody acai, graviola, acerola, mango, marakuja, papaja, ananas i wiele innych egzotycznych smaków. W ofercie kawiarnia posiada także soki (cold pressed), smoothie i shake’i na mlekach roślinnych w tym kokosowe, migdałowe czy ryżowe.

 

Klasyczne kawy bazują na mlekach roślinnych, ponadto kawiarnia serwuje takie specjały jak bulletproof, espresso z buraka czy matcha latte. Do tego w ofercie posiada bogatą ofertę organicznych herbat.

 

Na zamówienie - home made products 100% natury

Kawiarnia zajmuje się produkcją domowych wyrobów, takich jak granola, masło orzechowe, rawtella, konfitury.

 

Korzyści franczyzy:

  • dostęp do unikatowych owoców i produktów z grupy Superfood w konkurencyjnych cenach;
  • w pełni przygotowany model biznesowy plus koncepcja dostarczania produktów do klienta;
  • doradztwo w zakresie wyboru lokalizacji i doboru lokalu;
  • pełne wsparcie w trakcie projektowania lokalu i dostosowania do designu stworzonego przez zespół Sorrir;
  • zapewnienie dostępu oraz zniżki do producentów wyposażenia dla gastronomii i dostawców materiałów niezbędnych dla funkcjonowania kawiarni;
  • doradztwo w zakresie zakupu sprzętu gastronomicznego;
  • wsparcie merytoryczne i biznesowe na każdym etapie realizowania inwestycji;
  • szkolenie informacyjne plus materiały;
  • szkolenie gastronomiczne w tym baristyczne oraz sprzedażowe w naszym lokalu w Poznaniu oraz przed uruchomieniem lokalu u Partnera;
  • baza przepisów na naturalne słodkości.

 

Korzyści marketingowe:

  • w pełni przygotowane materiały marketingowe w tym: banery reklamowe, potykacz, roll-up, naklejki, oklejenie witryny, prezentacje produktowe, ulotki informacyjne;
  • strona internetowa z gotowymi formularzami zamówień produktów i dań, również z dostawą do klienta;
  • przygotowanie i poprowadzenie kampanii marketingowej przygotowującej potencjalnych Klientów do otwarcia nowego lokalu;
  • bieżące wsparcie marketingowe tj. tworzenie zdjęć, grafik i banerów na życzenie Partnera;
  • merytoryczne wsparcie w pisaniu artykułów do mediów;
  • materiały szkoleniowe z Superfood’s oraz produktów sprzedawanych w kawiarni;
  • koncept zdrowej kawiarni.

 

Korzyści produktowe:

  • wyłączność regionalna na produkty firmy acaipolska.com;
  • w pełni przygotowane autorskie menu obejmujące nieznane smaki z całego świata podawane w unikatowy sposób – Sorrir Bowl;
  • kompozycje egzotycznych i superfood smoothie oraz cold-pressed juice;
  • bogata baza przepisów na FIT CIACHA – bez glutenu, cukru, laktozy i Weje;
  • szkolenie baristyczne;
  • szkolenie plus materiały na temat Superfood i produktów sprzedawanych w kawiarnii;
  • bieżące wsparcie w kompozycji nowych smaków;
  • pomoc dietetyka.

 

Ile to kosztuje?

Sama inwestycja w lokal nie jest droga, w zależności od tego, w jakim stanie będzie się on znajdował.

 

Koszt remontu i zakupu wszystkich niezbędnych sprzętów szacowany jest doświadczenia na 120 – 150 tys. zł.

 

Dodatkowo powinieneś mieć przygotowane pieniądze na start, a więc przede wszystkim marketing. Bez sprzedaży nie ma klientów, więc tutaj przygotuj ok. 20 tys. zł.

 

Koszty inwestycji to więc ok. 170 tys. zł.

 

Sieć nie pobiera żadnej opłaty startowej.

 

Jedyna opłata to 8% opłaty franczyzowej oraz 2% opłaty marketingowej (przez 1 rok).

 

Dostaniesz też 3 miesięczny okres karencji na start.

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły

New York Hot Dog