Franczyza - smaki z czterech stron świata
BISTRO UMAMI - kuchnia multikulturowa
BISTRO UMAMI to koncept franczyzowy łączący najpopularniejsze dania fast oraz slow food z całego świata, w ofercie restauracji znajdziemy miedzy innymi japoński ramen, amerykańskie burgery czy tajskie noodle, w ofercie nie zabraknie również dań z ryżem.
Inspiracją dla twórcy były jego własne doświadczenia które zebrał podczas wielokrotnych wyjazdów o odległe zakątki świata.
Jak sam wspomina: „kładziemy ogromny nacisk na jakość produktów, wszystkie nasze dania powstają od początku do końca u nas w kuchni sami mielimy najwyższej jakości mięso wołowe na hamburgery i wypiekamy bułki, bulion który jest baza do ramen gotuje sie przez minimum 18 godzin a warzywa dostawcy dowodzą codziennie.”
Kuchnia multikulturowa jest bardzo popularna na całym świecie w zasadzie w każdym kraju można spotkać lokale serwujące najlepsze dania z całego świata.
Polacy stają się coraz bardziej świadomi tego co jedzą i jak to jest podane, dlatego koncepcja stworzenia bistro, gdzie na danie czeka się dłużej niż 10-15 min, a jedzenie nie jest podane na papierowym talerzyku okazała się mocno trafiona.
Lokale sieci mogą powstawać w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. Dzięki zminimalizowaniu kosztów za energię elektryczna i gaz, koszta stałe są znikome, a lokal staje się bardzo szybko rentowny.
Sama inwestycja w lokal nie powinna przekroczyć 50 tys. zł.
Sieć zapewnia najlepsze ceny produktów niezbędnych do produkcji - tak samo jest z wyposażeniem lokalu oraz sprzętem gastronomicznym.
Jako jedyna firma w kraju sieć postawiła na unikatowa i efektywną reklamę lokali przez portal YOUTUBE.
Szkolenie jest dwuetapowe - etap pierwszy to kilka dni w lokalach sieci, gdzie franczyzobiorcy maja możliwość zapoznania się ze wszystkimi tajnikami kuchni . Franczyzobiorca dostaje tez kompletne know-how oraz podręcznik operacyjny. Etap drugi to dwa dni szkolenia już w lokalu klienta - jest to dzień poprzedzający otwarcie oraz dzień otwarcia, gdzie pracownicy pomagają załodze klienta.
Jeśli zajdzie taka potrzeba ekipa może zostać u klienta na kolejne dni.
Każdy franczyzobiorca otrzymuje komplet projektów szyldów, banerów, ulotek i samego menu.
Sprawdź też inne pomysły na biznes