zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza - smaki z czterech stron świata

 

 

 

 BISTRO UMAMI - kuchnia multikulturowa

 

 

BISTRO UMAMI to koncept franczyzowy łączący najpopularniejsze dania fast oraz slow food z całego świata, w ofercie restauracji znajdziemy miedzy innymi japoński ramen, amerykańskie burgery czy tajskie noodle, w ofercie nie zabraknie również dań z ryżem.

 

Inspiracją dla twórcy były jego własne doświadczenia które zebrał podczas wielokrotnych wyjazdów o odległe zakątki świata.

 

Jak sam wspomina: „kładziemy ogromny nacisk na jakość produktów, wszystkie nasze dania powstają od początku do końca u nas w kuchni sami mielimy najwyższej jakości mięso wołowe na hamburgery i wypiekamy bułki, bulion który jest baza do ramen gotuje sie przez minimum 18 godzin a warzywa dostawcy dowodzą codziennie.”

 

Kuchnia multikulturowa jest bardzo popularna na całym świecie w zasadzie w każdym kraju można spotkać lokale serwujące najlepsze dania z całego świata.
Polacy stają się coraz bardziej świadomi tego co jedzą i jak to jest podane, dlatego koncepcja stworzenia bistro, gdzie na danie czeka się dłużej niż 10-15 min, a jedzenie nie jest podane na papierowym talerzyku okazała się mocno trafiona.

 

Lokale sieci mogą powstawać w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. Dzięki zminimalizowaniu kosztów za energię elektryczna i gaz, koszta stałe są znikome, a lokal staje się bardzo szybko rentowny.

 

Sama inwestycja w lokal nie powinna przekroczyć 50 tys. zł.
 

Sieć zapewnia najlepsze ceny produktów niezbędnych do produkcji - tak samo jest z wyposażeniem lokalu oraz sprzętem gastronomicznym.
 

Jako jedyna firma w kraju sieć postawiła na unikatowa i efektywną reklamę lokali przez portal YOUTUBE.

 

Szkolenie jest dwuetapowe - etap pierwszy to kilka dni w lokalach sieci, gdzie franczyzobiorcy maja możliwość zapoznania się ze wszystkimi tajnikami kuchni . Franczyzobiorca dostaje tez kompletne know-how oraz podręcznik operacyjny. Etap drugi to dwa dni szkolenia już w lokalu klienta - jest to dzień poprzedzający otwarcie oraz dzień otwarcia, gdzie pracownicy pomagają załodze klienta.

 

Jeśli zajdzie taka potrzeba ekipa może zostać u klienta na kolejne dni.
 

Każdy franczyzobiorca otrzymuje komplet projektów szyldów, banerów, ulotek i samego menu.

 

 

 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.40

Udostępnij artykuł:

Motto Brainy to szczęśliwe dziecko w szkole, w grupie rówieśniczej, w rodzinie. Motto Brainy to szczęśliwe dziecko w szkole, w grupie rówieśniczej, w rodzinie.
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem