zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Czy można sprawdzić, co o Twoim pomyśle na biznes myślą przyszli klienci

Pani Kasia chciałaby otworzyć salon kosmetyczny na Śląsku, a dokładnie w Katowicach, ale nie wie, w czym powinna się specjalizować. Czy mieszkańcy potrzebują nowego miejsca, które będzie oferowało całą gamę usług kosmetycznych? A może lepiej postawić tylko na pielęgnację dłoni? 


Czy stolarnia Pana Piotra powinna rozszerzyć swoją działalność na inne województwa czy przenieść biznes do internetu?

Czy Pan Marek powinien zmienić profil działalności, czy też jego restauracja ma przed sobą tłustsze lata?

Siłą sukcesu dużych firm jest przede wszystkim testowanie produktu przed wprowadzeniem na rynek, począwszy od koncepcji, a kończąc na dodatkowych funkcjach. Mają do tego sztab badaczy, analityków i ogromne budżety. Jest to nieosiągalne dla małych firm ani osób, które myślą o założeniu własnego biznesu. Ich siła to pomysł, ogromna odwaga oraz wiara w jego realizację. Ale nawet jeżeli intuicja im podpowiada, że nie będzie najmniejszych problemów ze zdobyciem klientów, to i tak zanim wejdzie się na rynek warto przetestować swój pomysł.

 

Nie tylko można. Przede wszystkim warto


Dlatego ING udostępniło przedsiębiorcom, także tym przyszłym, narzędzie online Testuj Pomysł pozwalające ograniczyć ryzyko i pozbyć się wątpliwości. 
Co ono daje? Przeprowadzamy profesjonalne badanie rynkowe na wybranej próbie 120 respondentów precyzyjnie dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Narzędzie to daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Bezpłatnie dostarczamy wiedzę, na którą dotąd stać było tylko duże firmy. Teraz małe przedsiębiorstwa będą mogły działać na równych prawach.


Jak działa Testuj Pomysł w trzech krokach

  1. Zarejestruj się. Wejdź na stronę  i wypełnij formularz rejestracyjny,
  2. Przygotuj test. Opisz swój biznes, przygotuj do pięciu pytań,
  3. Sprawdź wyniki. Kiedy osoby badane udzielą odpowiedzi, znajdą wyniki w zakładce Mój Test.

 

Ułatwianie życia na swoim to nasza misja 


ING Bank Śląski nie od dziś stara się inspirować Polaków do wzięcia życia we własne ręce. Założenie firmy jest jednym z najlepszych na to sposobów. Dlatego w najnowszej kampanii zachęcamy do zrobienia pierwszego kroku w tym kierunku. Mobilizujemy, ale też dajemy narzędzia, które mogą ten początek ułatwić – są to Testuj Pomysł oraz Firmowy Pakiet na Start z autem w leasingu lub terminalem płatniczym.

Materiały Partnera
 
 

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.36

Udostępnij artykuł:

Co wyróżnia XTREME FITNESS GYMS FRANCHISE Co wyróżnia  XTREME FITNESS GYMS FRANCHISE
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Advertisement
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem