zaloguj
PRZEWIŃ

New York Pizza smaki sprowadzone zza Oceanu

New York Pizza Department powstała w 2009 r. w Krakowie. W przyjaznej atmosferze i wnętrzach przypominających amerykański dinner poznać w niej można smaki Nowego Jorku. Profesjonalna obsługa, pyszne amerykańskie pizze, sałatki, makarony i przekąski to standardy cechujące lokal.

Według Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych franczyza staje się coraz bardziej popularnym sposobem prowadzenia własnego biznesu. Świadczy o tym zarówno wzrost firm, oferujących taką formę współpracy, jak i wzrost przedsiębiorców przystępujących do sieci.

Koszt inwestycji 35-60 tys. zł netto

- Doświadczenie, jakie zdobyliśmy na krakowskim rynku oraz ugruntowana pozycja pozwala nam podzielić się naszymi umiejętnościami i przepisem na sukces - mówi Tomasz Jench. - Dlatego też wszystkim miłośnikom dobrego jedzenia oferujemy możliwość przyłączenia się do naszego systemu franczyzowego. Dostarczymy im gotowe narzędzia i wiedzę, aby pozwolić im konkurować na rynku gastronomicznym przez oferowanie wyjątkowych produktów wysokiej jakości w przystępnej cenie. Informacje, które przekażemy naszym franczyzobiorcom pochodzą z naszego doświadczenia. NYPD ma stabilną pozycję zarówno na rynku krakowskim, jak i na tle konkurencji w kraju. Każdy franczyzobiorca otrzyma pomoc oraz pełne wsparcie przy otwarciu lokalu oraz prowadzenia własnej restauracji pod szyldem NYPD.12961560_586680298176374_4064601171947045931_n - Dodatkowo zapewniamy pełne, darmowe szkolenie zarówno franczyzobiorcy, jak i wszystkich pracowników - informuje Tomasz Jench. - Współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora HORECA, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym możliwym poziomie przy zachowaniu bardzo korzystnych cen. Ponadto franczyzobiorca otrzyma:

  • profesjonalne szkolenia,
  • poradnik operacyjny,
  • wyłączność terytorialną;
  • szeroką gamę dostawców,
  • niski pułap inwestycyjny
  • "know-how", pomoc i wsparcie,
  • brak wymogu znajomości branży
  • wysoką jakość sprzedawanego produktu,
  • szybkie osiągnięcie punktu rentowności.

Łączny koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 35-60 tys. zł netto.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.23

Udostępnij artykuł:

Otwórz Barbershop. Zostań barberem!  Otwórz Barbershop. Zostań barberem!
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem