Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

Minimalna kwota inwestycji:

3000 zł

jednostki własne: 30

Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Wyrazisty wizerunek, wysoka rozpoznawalność oraz świetna jakość oferowanych produktów od dekad lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek. Dzięki wprowadzonym w ostatnich latach zmianach i bezustannemu rozwojowi Próchnik dociera do coraz szerszego grona klientów i odpowiada na potrzeby dynamicznie ewoluującego rynku. Kolejne kolekcje marki to już nie tylko klasyczne modele, ale także awangardowe propozycje inspirowane modą włoską, oryginalne dodatki i limitowane kolekcje, projektowane np. przez uznanych polskich blogerów, specjalistów w dziedzinie męskiej elegancji i najnowszych światowych trendów. Przyjęta strategia rozwoju marki pozwoliła na stworzenie nowoczesnego i rentownego przedsiębiorstwa, którego pozycja na rynku opiera się na realnym dialogu z klientami i odpowiadaniu na ich potrzeby. Wizerunek i komunikacja marki, zbudowane w oparciu o ideę brandingu kulturowego, pozwoliły na określenie profilu klienta: mężczyzna Próchnika otwarty jest na innowację, jednak ceni tradycję i doświadczenie, a w życiu prywatnym i zawodowym kieruje się fundamentalnymi zasadami. Dzięki akcentowaniu roli tych wartości w kolejnych kampaniach oraz z uwagi na długoletnią obecność na GWP marka trafia m.in. w potrzeby i oczekiwania środowiska maklerskiego. Rozbudowane kolekcje gwarantują szeroki wybór i możliwość kształtowania indywidualnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje m.in. klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga czasów założenia łódzkiej firmy w 1948 r. System franczyzowy: Twój włsny salon marki Próchnik W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i w wyniku naturalnego rozwoju firmy stworzony został projekt systemu franczyzowego, oparty na zasadzie towaru powierzonego. Marka Próchnik posiada 30 salonów firmowych w całej Polsce. Przyszłym Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od doboru odpowiedniego lokalu, optymalizacji logistyki i zatowarowania, szkolenia pracowników aż po pomoc w organizowaniu pracy funkcjonującego już salonu.

Minimalna kwota inwestycji:

35000 zł

Minimalna kwota inwestycji:

40000 zł

jednostki własne: 25

Dastan powstał w 1989 r. i do dziś pozostaje marką w 100% polską. Nasza siedziba wraz z działem projektowym i krawieckim znajduje się w Tuszynie położonym 20 km od Łodzi – polskiej kolebki krawiectwa i przemysłu włókienniczego. Od prawie trzech dekad dbamy o styl i wygodę Polaków. Jesteśmy firmą rodzinną, łączą nas jednak nie tylko więzy krwi, lecz także pasja i doświadczenie w branży odzieżowej przekazywane z pokolenia na pokolenie. Dzięki temu firma prowadzi od wielu lat spójną, stabilną politykę i jest optymalnie zarządzana. Aktualnie posiadamy 25 salonów firmowych i 120 sklepów partnerskich na terenie całej Polski. Choć jesteśmy znani przede wszystkim z wysokiej jakości garniturów, nasze portfolio obejmuje kompleksową ofertę odzieży męskiej: od bielizny i akcesoriów aż po płaszcze i buty. Zależy nam na zachowaniu najwyższych standardów jakości, dlatego wszystkie produkty powstają pod naszym bacznym okiem w Polsce. W ciągu roku przygotowujemy dwie pełne kolekcje: wiosenno-letnią i jesienno-zimową. Trzeba jednak podkreślić, że nowe fasony wprowadzane są praktycznie każdego miesiąca. Podstawowym założeniem naszej produkcji są krótkie, niepowtarzalne serie. Dzięki temu w najszybszy i najlepszy sposób odpowiadamy zarówno na obowiązujące trendy, jak i potrzeby klientów. Dzięki systemowi centralnych promocji i wyprzedaży produktów dbamy o to, by rotacja asortymentu w sklepie była wysoka. Dodatkowym wsparciem sprzedaży są działania reklamowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych oraz regularne konsultacje doświadczonego merchendisera, który pomaga zorganizować przestrzeń sklepu. Nasi klienci cenią w Dastan wysoką jakość w połączeniu z rozsądnymi cenami. Dodatkowym atutem jest polski kapitał, ponieważ obecnie coraz więcej klientów zwraca się w kierunku lokalnych marek i chętnie wspiera krajowe przedsiębiorstwa. Dość powiedzieć, że program lojalnościowy Dastan Club ma już 30 tysięcy członków, dla których nasze produkty są oczywistym wyborem przy zakupie odzieży męskiej. W nie mniejszym, a być może największym nawet stopniu klienci cenią nas za wykwalifikowany personel. Dzięki opracowanemu programowi szkoleń i bonifikat dla naszych sprzedawców udało nam się stworzyć zgrany i oddany swojej pracy zespół, gotowy zawsze doradzać i pomagać w zakupach.

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html