Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

Minimalna kwota inwestycji:

20000 zł

jednostki własne: 1 - Łódź

liczba franczyz: 11 - Bielsko-Biała, Gdańsk, Gorzów Wielkopolski, Jaworzno, Katowice, Kielce, Kraków, Poznań, Starachowice, Szczecin, Wrocław.

ARCORA INTERNATIONAL jest niemieckim producentem i dystrybutorem środków oraz sprzętu do profesjonalnego utrzymania czystości: specjalistycznej chemii sprzątającej, mopów z mikrofibry, mopów bawełnianych, padów, maszyn sprzątających. Produkty ARCORA trafiają na rynek tylko po testach w zewnętrznych i niezależnych laboratoriach. Od 1992 roku ARCORA z sukcesem działa na rynkach międzynarodowych: USA, Szwajcaria, Austria, Węgry, Chorwacja, Czechy, na których zdobyła znaczące udziały rynkowe. Teraz kolej na rynek Polski. Nasze produkty wykorzystywane są w obiektach użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych, obiektach służby zdrowia, centrach handlowych, gastronomii. Naszymi długoletnimi klientami są m.in. DB Schenker, Best Western Hotelkette, Accor Hotelkette, Thyssen Group, Obi, MC Donalds, Ibis, Mercur, Novotel, DHL, Burger King oraz FC Bayern Monachium. MG PROFESSIONAL jest wyłącznym partnerem ARCORA INTERNATIONAL w Polsce. Mamy bogate doświadczenia, na polu sprzedaży wszystkiego, co niezbędne profesjonalnej firmie sprzątającej. Doskonale znamy polski rynek i najlepsze praktyki rynkowe. Branża sprzątająca - perspektywy biznesowe Według szacunków Polskiej Izby Gospodarczej Czystości w Polsce działa obecnie ok. 3 tys. firm branży czystościowo-sprzątającej, a sektor wyceniany jest na 6 miliardów złotych rocznie.W 2012 roku w całej Polsce oddano do użytku ponad 509 000 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej – przeszło dwukrotnie więcej niż w 2011 r. (218 000 mkw.) oraz 500 000 m kw. powierzchni magazynowej, dzięki czemu całkowite zasoby kraju wzrosły do 7 530 000 m kw. (za Cushman & Wakefield). Rynek usług czystościowych rozwój zawdzięcza także dynamicznemu przyrostowi powierzchni handlowych. Na koniec I połowy 2012 roku całkowity wolumen powierzchni centrów handlowych w Polsce, do których zaliczane są tradycyjne centra handlowe, parki handlowe i centra wyprzedażowe wyniósł blisko 8 973 400 m kw. powierzchni najmu. Trend stabilizacji nowej podaży powierzchni dostarczanej na rynek na poziomie 500 – 600 000 m kw. rocznie, odnotowany w 2010 i 2011 roku, utrzymuje się w 2012 roku i jest przewidywany również na rok 2013. (za Retail Research Forum). Najwięcej firm z branży czystościowo-sprzątającej zarejestrowanych jest w woj. mazowieckim – 2530 firm (21,5 proc.), zachodniopomorskim – 1252 (10, 6 proc) oraz wielkopolskim – 1249 (10,6 proc.). W dalszej kolejności plasują się województwa – śląskie i małopolskie (ok. 9 proc.). (Źródło: GUS, III kwartał 2011). MillwardBrown SMG/KRC prognozuje, że cały rynek outsourcingu w ciągu najbliższych trzech lat powiększy się o ok. 35 proc. Dla kogo franczyza? Arcora Shop jest ciekawym konceptem franczyzowym dla szukających pomysłu na własny biznes lub dla osób pragnących rozwinąć swoje przedsiębiorstwo. Przydatne jest doświadczenie handlowe, a niezbędna determinacja i wiara w osiągniecie wspólnego sukcesu. Oferujemy założenie i zarządzanie stacjonarnym punktem sprzedaży Arcora Shop. To główny punkt prezentacji i sprzedaży produktów w danym regionie.Niezbędne jest pomieszczenie składające się z części ekspozycyjnej ok. 30 m2 oraz z części magazynowej ok. 40 m2 z dogodnym dojazdem dla samochodu. Nie jest wymagane centrum miasta. Jesteśmy otwarci na przystąpienie do partnerstwa także firmy sprzątające oraz dystrybutorów profesjonalnej chemii. Przystąpienie do sieci pozwala na uzyskanie korzyści na dwóch polach: dostęp do cen franczyzowych produktów najwyższej jakości, wyłączność na danym obszarze na sprzedaż produktów do firm sprzątających oraz do dystrybutorów. Gwarantuje to konkurencyjność cenową i pozwoli na zdobycie silnej i stabilnej pozycji firmy na lokalnym rynku.

Minimalna kwota inwestycji:

100000 zł

jednostki własne: 16 - Bochnia, Brzesko, Kraków, Katowice, Częstochowa, Gliwice, Wrocław, Radom, Lubin

liczba franczyz: 13 - Kielce, Sosnowiec, Kłodzko, Wałbrzych, Zgorzelec, Lubań, Konstancin - Jeziorna, Pruszków, Warszawa, Rzeszów, Wadowice

liczba franczyz: 206

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml. Liczba sklepów - 205 Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 20; Przeciętna powierzchnia sprzedaży – 203m2; Min. powierzchnia sprzedaży – 120m2; Maks. powierzchnia sprzedaży – 890m2. Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia. Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.

jednostki własne: 400

liczba franczyz: 350

eSmoking World to świat znanych i uznanych marek e-papierosów. Jesteśmy obecni na rynku od 2007 roku, czyli od samego początku istnienia e-papierosów. Każda z marek należących do eSmoking World ma swój świat, w którym nasi użytkownicy doskonale się odnajdują i do którego wracają. W ofercie posiadamy wielokrotnie nagradzane i uznane marki, takie jak Mild, Volish, Vype, LiQueen, P1, Provog, Aromativ, Cottien, Aspire, Kangertech, bazy i aromaty - marki eFlavours oraz wiele innych. Oprócz markowych e-papierosów i liquidów, w punkcie eSmoking World znajdą Państwo także wszystkie inne akcesoria niezbędne do e-palenia. Nasze produkty każdego dnia trafiają do tysięcy Polaków dlatego czujemy się zobowiązani do szczególnego dbania o najwyższą jakość naszych produktów. Dba o to m.in. eSmoking Liquids, jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie, specjalizujący się w produkcji płynów nikotynowych. Wszystkie nasze liquidy produkowane są zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Sieć franczyzowa eSmoking World to bezpieczeństwo prowadzenia własnej placówki z elektronicznymi papierosami w kontekście nowelizacji ustawy tytoniowej, która istotnie zmieni rynek e-papierosów. Według szacunkowych danych obecnie ok. 1,5 mln Polaków używa papierosów elektronicznych. Spółka CHIC Group właściciel marki eSmoking World sukcesywnie rozwija sieć franczyzową, aktualnie posiada 800 specjalistycznych punktów na terenie całej Polski i liczba ta stale się powiększa. System franczyzowy eSmoking World jest systemem opartym na strategii WIN-WIN. Warunkiem rozwoju firmy franczyzodawcy jest rozwój biznesu franczyzobiorcy. Franczyzodawca przez cały okres wspiera franczyzobiorcę w zakresie dotyczącym prowadzenia placówki eSmoking World.

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html