Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

Minimalna kwota inwestycji:

44000 zł

Minimalna kwota inwestycji:

29990 zł

jednostki własne: 25

liczba franczyz: 180

Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w około 220 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów na rynku krajowym. Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe powodują, że w naturalny sposób nasze zainteresowanie kieruje się w ich stronę. Sieć sklepów partnerskich rozwija się konsekwentnie i w tej chwili liczy sobie ponad 180 jednostek. Rynek zmienia się szybko, co wcześniej można było zaobserwować w większych miastach Teraz widać to także w mniejszych miejscowościach – dzieci rodzą się przecież wszędzie! Kiedy patrzymy na mapę kraju trudno jest znaleźć większy region, w którym nas nie ma. Dzięki rozwojowi modelu franczyzowego możemy szybko i precyzyjnie rozwijać się w nowych lokalizacjach, niezależnie od wielkości danego ośrodka. Sklepy z Partnerami handlowymi otwieramy w formacie agencyjnym. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie systemu franczyzowego przyjaznego dla naszych Partnerów. Warto podkreślić, że franczyzobiorca nie musi inwestować w towar. To bardzo ważne w obecnej sytuacji rynkowej. Takie podejście umożliwia nam pełne zaangażowanie centralnych narzędzi analitycznych, natychmiastową reakcję całej sieci, a z drugiej strony uwalnia naszego partnera od ryzyka związanego z zarządzaniem towarem. Jesteśmy przygotowani na współpracę z osobami, które nie posiadają dużego doświadczenia w handlu. Umożliwia to przekazywany przez nas know-how oraz marka – jedna z najbardziej rozpoznawalnych w segmencie odzieży dziecięcej. Przygotowany w ten sposób system bardzo dobrze spisuje się w obecnych realiach rynkowych. Potwierdza to wiele sytuacji, w których z naszym obecnym partnerem otwieramy kolejne placówki. Koncept marki 5.10.15. zakłada oferowanie szerokiej gamy produktów w bardzo atrakcyjnych progach cenowych, co jest szczególnie ważne dla naszych klientów. Nie zapominamy również o dynamicznych akcjach promocyjnych towarzyszącym wprowadzaniu kolejnych sezonów. Nasi klienci to lubią, a nasi partnerzy o tym wiedzą. Tempo nowych otwarć potwierdza, że cieszymy się zaufaniem wśród franczyzobiorców.

Minimalna kwota inwestycji:

100000 zł

liczba franczyz: jednostki franczyzowe: 2 jednostki partnerskie: 975

Firma Ada-Plus jest producentem markowej biżuterii srebrnej. Od 1996 roku wytwarzamy i dostarczamy na polski rynek wyroby, które zyskały uznanie i są chwalone za wysokie wartości artystyczne. Pracujemy z pasją a przy produkcji naszej biżuterii zatrudniani są najlepsi mistrzowie, którzy od pokoleń pracują w tym fachu. Wszystkie nasze wyroby podlegają bardzo rygorystycznej kontroli jakości i spełniają normy określone przez Polskie Prawo Probiercze. Jednocześnie jesteśmy dumni z tego, że dzięki nowoczesnemu systemowi zarządzania i ciągłej kontroli kosztów, możemy oferować markowy produkt za przystępną cenę. Partnerzy, którzy zdecydują się na współpracę z naszą firmą mają gwarancję sprzedaży różnorodnego oraz stale zmieniającego się asortymentu biżuterii wg aktualnych trendów, najwyższej jakości, który zaspokoi nawet najbardziej wyrafinowane gusta. Inwestowanie w srebro i złoto jest bezpieczną i stabilną gałęzią handlu a wartość biżuterii stale wzrasta. Branża biżuterii w naszym segmencie cenowym posiada duże możliwości rozwoju i potencjał sprzedaży. Umowa handlowa z naszą firmą gwarantuje bezpieczną współpracę. Chcemy wspierać naszych Partnerów, również w kwestii udziału w kosztach inwestycji aby okres zwrotu był jak najkrótszy. Jesteśmy jedyną markową firmą jubilerską, która finansuje kompletne, prestiżowe wyposażenie sklepu. Firma Ada-Plus współpracuje ze swoimi partnerami w dwóch systemach sprzedaży: partnerskim oraz franczyzowym.

Minimalna kwota inwestycji:

3000 zł

jednostki własne: 30

Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Wyrazisty wizerunek, wysoka rozpoznawalność oraz świetna jakość oferowanych produktów od dekad lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek. Dzięki wprowadzonym w ostatnich latach zmianach i bezustannemu rozwojowi Próchnik dociera do coraz szerszego grona klientów i odpowiada na potrzeby dynamicznie ewoluującego rynku. Kolejne kolekcje marki to już nie tylko klasyczne modele, ale także awangardowe propozycje inspirowane modą włoską, oryginalne dodatki i limitowane kolekcje, projektowane np. przez uznanych polskich blogerów, specjalistów w dziedzinie męskiej elegancji i najnowszych światowych trendów. Przyjęta strategia rozwoju marki pozwoliła na stworzenie nowoczesnego i rentownego przedsiębiorstwa, którego pozycja na rynku opiera się na realnym dialogu z klientami i odpowiadaniu na ich potrzeby. Wizerunek i komunikacja marki, zbudowane w oparciu o ideę brandingu kulturowego, pozwoliły na określenie profilu klienta: mężczyzna Próchnika otwarty jest na innowację, jednak ceni tradycję i doświadczenie, a w życiu prywatnym i zawodowym kieruje się fundamentalnymi zasadami. Dzięki akcentowaniu roli tych wartości w kolejnych kampaniach oraz z uwagi na długoletnią obecność na GWP marka trafia m.in. w potrzeby i oczekiwania środowiska maklerskiego. Rozbudowane kolekcje gwarantują szeroki wybór i możliwość kształtowania indywidualnego stylu. Oferta Próchnik S.A. obejmuje m.in. klasyczne koszule, garnitury, czy legendarne płaszcze, których tradycja konstrukcji i kroju sięga czasów założenia łódzkiej firmy w 1948 r. System franczyzowy: Twój włsny salon marki Próchnik W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie potencjalnych partnerów biznesowych i w wyniku naturalnego rozwoju firmy stworzony został projekt systemu franczyzowego, oparty na zasadzie towaru powierzonego. Marka Próchnik posiada 30 salonów firmowych w całej Polsce. Przyszłym Franczyzobiorcom firma gwarantuje pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od doboru odpowiedniego lokalu, optymalizacji logistyki i zatowarowania, szkolenia pracowników aż po pomoc w organizowaniu pracy funkcjonującego już salonu.

Web Analytics google-site-verification: google3bcd9892e1b8f2dc.html