Top Secret

Top Secret Sp. z o.o.
ul. Żniwna 10/14; 94-250 Łódź

(42) 617 71 64

aureliusz.gozdzinski@topsecret.com.pl

www.topsecret.com.pl

Wysokość inwestycji

Minimalna kwota inwestycji:

600 tys.

Opłata wstępna

1 tys.

Opłata bieżąca:

0 zł

Opłata marketingowa:

0 zł

Poznaj nas - informacje o systemie franczyzowym

Top Secret to polska marka obecna na rynku od 1996 roku. Proponuje ubrania i dodatki osobom interesującym się modą, świadomym swoich atutów, które chcą ubierać się w zgodzie z trendami i czuć się atrakcyjnie. Adresaci marki Top Secret realizują się zawodowo i rodzinnie, jednak ubiór ma dla nich znaczenie. Wyglądem chcą podkreślić swoją osobowość i zyskać pewność siebie. Damskie i męskie linie podzielone są na City i Casual, od stylu bardziej formalnego po luźniejszy i swobodny. Must Have jest propozycją dla osób zainteresowanych najnowszymi trendami w modzie. Kolekcje Top Secret odpowiadają na wszystkie potrzeby klientów. Dają im możliwość dobrania stylizacji do pracy, jak również atrakcyjnego ubrania się w czasie wolnym. Marka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej Redan. Sieć sprzedaży rozwijana jest poprzez otwarcia sklepów własnych i franczyzowych. Strategia rozwoju zakłada otwieranie sklepów w miastach liczących od 20 tyś. mieszkańców.

Wymagania sieci

  • dysponowanie lokalem o powierzchni od 120 do 300 m2,
  • atrakcyjne położenie - centrum (główna ulica handlowa, centrum handlowe o dużym przepływie klientów),
  • położenie lokalu w mieście liczącym min. 20 tys. mieszkańców,
  • aranżacja lokalu wg przyjętego przez nas projektu,
  • finansowe zabezpieczenie towaru powierzonego do sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w branży odzieżowej.
  • Jednostki własne

    26

    Jednostki franczyzowe

    167

    Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Korzystanie ze znaku towarowego Top Secret i know-how firmy bez ponoszenia opłat franczyzowych,
  • pomoc przy wyborze lokalizacji sklepu,
  • zaprojektowanie sklepu,
  • nieodpłatne "przekazanie" towaru do sprzedaży - sprzedaż depozytowa
  • zaplanowanie pierwszej dostawy towarów i planowanie następnych dostaw,
  • analiza rotacji towaru i reagowanie na tendencje rynku lokalnego,
  • pomoc wykwalifikowanej kadry pracowników Top Secret w bieżącym zarządzaniu sklepem, a w tym m.in.
  • stałe wsparcie trenerów biznesu,
  • stała pomoc Visual Merchandisingu (aranżacja witryn oraz rozmieszczenie kolekcji i materiałów reklamowych w sklepie),
  • bieżąca opiekę centrali i pomoc w dopasowaniu towaru do wielkości placówki i klientów sklepu,
  • organizowanie kampanii reklamowych i okazjonalnych akcji marketingowych,
  • wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Przewidywana suma inwestycji

    minimalnie 700 zł/m2

    Osoba Kontaktowa

    Aureliusz Goździński tel. 609 202 994 Adam Danowski tel. 607 456 128

    Katalog Franczyz

    Sprawdź gotowe pomysły

    Brazilian Soccer Schools
    Telepizza