zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

Franczyza w spódnicy - idealny biznes dla pań

SOLAR Studio - bezpieczne opalanie w solarium

Kobiety lubią brąz i to zarówno ten uzyskany dzięki opalaniu się na plaży, jak i w solarium. Temat bezpiecznego "sztucznego" opalania coraz częściej pojawia się w dyskusjach lekarzy dermatologów i samych użytkowników solaryjnych łożek.

Sieć salonów solaryjnych SOLAR Studio zapewnia, że bezpieczne opalanie w solarium może być jak najbardziej bezpieczne dzięki najnowocześniejszym łóżkom z możliwością pomiaru skóry przed sesją opalania - Sun Angel.

SOLAR Studio to lider wśród polskich firm działających w branży solariów. Regularnie wprowadza nowości kosmetyczne znanych marek solaryjnych. Stworzył także własną linię kosmetyków dostępnych tylko w swoich salonach. Klienci mają możliwość korzystania z urządzeń najnowszej generacji, zaraz po tym jak pojawiają się na rynku solaryjnym.

Firma dba też o alternatywne opalanie bez promieniowania UV - opalanie natryskowe w kabinie .

Dla wszystkich pań, które są właścicielkami istniejącego już solarium, ale nie są zadowolone z zysków swojego salonu i tracą klientów SOLAR Studio proponuje opcję franczyzy. Oczywiście mogą z niej skorzystać także panie, które solarium nigdy nie prowadziły. Chcą jednak - przystępując do sieci - wprowadzać standardy bezpiecznego opalania w nowej normie 0.3 w każdym solarium w Polsce oraz edukować Polaków w zakresie nowego,  bezpiecznego opalania i obalać stereotypy dotyczące korzystania z solarium.

Do otwarcia solarium pod szyldem  Solar Studio niezbędna jest odpowiednia lokalizacja, a więc miejsce o dużym natężeniu ruchu pieszych, z parkingiem jak najbliżej lokalu, w centrum miasta lub galerii handlowej o minimalnej powierzchni 60m2.

W przypadku otwarcia salonu Solar Studio zwrotu zainwestowanych kosztów można spodziewać się w ciągu trzech lat - w przypadku nowego salonu.

Choć niewykluczone, że cel ten uda się osiągnąć wcześniej. Istniejące już solarium, które rozpocznie współpracę z Solar Studio może liczyć na dużo szybszy zwrot inwestycji, gdyż wkład finansowy będzie znacznie niższy. Min. kwota inwestycji to 140 tys. zł netto plus koszty adaptacji lokalu.

REFAN - świat rozlewanych perfum

Zapach utkany z nut słodkich lub wytrawnych, akordy skórzane, miodowe, bogactwo składników i piękne flakony - kobiety kochają perfumy. Potrafisz wyłapywać nuty w perfumach? Sama bawisz się zapachami? Chcesz oferować swoim klientom zapachy w konkurencyjnych cenach i w dowolnie wybranych przez nich flakonach i pojemnościach - skorzystaj z franczyzy REFAN.

Perfumy Rozlewane REFAN to oryginalne lane perfumy produkowane z kompozycji o wysokiej jakości, które swoją tonacją przypominają znane i lubiane marki.

Firma zapewnia, że ich największe atuty to obok niższej ceny i wspomnianej już wysokiej jakości to bliskość zapachu do oryginału, długość utrzymywania się na skórze, możliwość zakupu perfum o różnej pojemności (15 ml, 30 ml, 50 ml, 100 ml) oraz szeroka paleta zapachowa - to już prawie 250 różnych aromatów.

Dzięki bezpłatnej możliwości przetestowania zapachów w perfumeriach Refan można dobrać odpowiedni zapach.

Odpowiedniki perfum Refan są wysoko ocenianymi perfumami pośród innych perfum rozlewanych. Oszacowano, że w zeszłym roku z perfumerii Refan korzystało 40 tys. klientów miesięcznie i ta ilość stale się powiększa.

Oferta skierowana jest do osób chcących otworzyć własną działalność lub poszukujących dodatkowego zysku dla istniejącego już punktu. Perfumeria REFAN może być uzupełniona lub być uzupełnieniem dla takiego asortymentu jak odzież, galanteria skórzana, biżuteria, kwiaciarnia, akcesoria prezentowe, produkty drogeryjne i wiele innych.

Zalety współpracy to:

  • Ty decydujesz czy Twoja perfumeria Refan będzie punktem stacjonarnym czy wsypą w centrum handlowym;
  • Otwierając swoją perfumerię Refan zarabiasz w miejscowościach już od 10 tys. mieszkańców;
  • Inwestujesz od 8,5 tys. zł do 16 tys. zł.
  • Szybki zwrot całej inwestycji - średnio w 2-6 miesięcy;
  • Będziesz przynależał do elitarnej grupy właścicieli dobrze prosperującej sieci perfumerii Refan;
  • Brak dodatkowych opłat
  • Możesz uzupełnić swoją perfumerię o dodatkowy asortyment zwiększając tym samym swój zysk;
  • Masz możliwość aranżowania perfumerii Refan według własnych pomysłów;
  • Korzystasz z wysokiej marży na perfumy;
  • Zyskasz grono stałych klientów.

Firma organizuje także akcję promocyjną dla franczyzobiorców REFAN (jedno - lub dwudniowy event).

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.35

Udostępnij artykuł:

Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy Co jest kluczowe w szkoleniu franczyzobiorcy
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem