FREE TV - Wydawaj gazetę XXI wieku
Chcesz założyć własny biznes - przyszłościowy i jedyny w swoim rodzaju? A może jesteś miłośnikiem gazet - ich lektura jest ważnym elementem twojego stylu życia i rodzajem przyjemnego nawyku? Chciałbyś dostarczać innym rozrywkę, garść przydatnych informacji, umożliwiać tańsze zakupy i poznanie firm w ich najbliższym sąsiedztwie?
Skorzystaj z opcji franczyzowej Free TV i zostań wydawcą bezpłatnej gazety - magazynu TV, portalu Filmowego i Aplikacji Mobilnej z Kuponami Rabatowymi.
Dla wielu ludzi prasa jest wciąż podstawowym źródłem informacji - cenią sobie dopracowane treści i nie chcą tracić czasu na poszukiwanie w mediach potrzebnych informacji, np. programów telewizyjnych ulubionych stacji.
2 miliony wydanych egzemplarzy w 2015 r.
FREE TV to jedyny w swoim rodzaju biznes oparty o magazyn - bezpłatną gazetę z programem TV na 14 dni.
- Jako pierwsi łączymy w jednym produkcie: konwencjonalne wydanie gazety z wydaniem on-line, portal medialny, kupony rabatowe i aplikację mobilną - opowiada założyciel firmy i redaktor naczelny Konrad Waszczyk. - Czytelników przyciągają nowości kinowe, krzyżówka, informacje z życia znanych i lubianych, a także okładka zaprojektowana w stylu ekskluzywnego magazynu. Połączenie programu telewizyjnego na 14 dni z reklamami lokalnych firm i kuponów rabatowych, tworzą atrakcyjną gazetę najdłużej przydatną potencjalnemu czytelnikowi - gazetę na miarę XXI wieku.
Czy taki pomysł, w dobie Internetu lub telegazety może być biznesem długofalowym? Czy takie gazety mają przyszłość i będą rzeczywiście pożądane przez klientów - nawet, jeśli są za darmo?
- Gazety z programem TV cieszą się w Polsce największą popularnością w sprzedaży... - odpowiada Konrad Waszczyk. - Żadne inne gazety nie liczą tylu czytelników co gazety z programem TV. Kolejna ważna kwestia to informacja z rynku o zanotowaniu wzrostu sprzedaży gazet w 2015 do lat poprzednich jak podaje firma Kolporter - czyli wiodący dystrybutor prasy na polskim rynku. To wskazuje, że bum Internetu, tabletów mamy już za sobą, a prasa jako namacalny środek komunikacji w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem wśród odbiorców. Wracając jeszcze
do samej kwestii dostępności programu TV choćby w Internecie czy telewizorze poprzez telegazetę - oczywiście jest to dla nas wygodne rozwiązanie, ale to one nawet bardziej tworzą nam rynek na nasz produkt, gdyż jeśli mogę skorzystać z bezpłatnej gazety z programem TV, która np. jest dostępna w piekarni- to forma przekazu programu i jego odczytu z gazety jest bardziej praktyczna. Mamy dowód, iż popyt na nasz produkt wzrasta z roku na rok. Dla przykładu podam informację, że w 2010 roku wydaliśmy 60 tys. gazet, a w 2015 roku już 2 miliony egzemplarzy, a gdzieniegdzie nasi partnerzy notowali nawet przypadki zapisów w na naszą gazetę w punktach, do której ją dostarczaliśmy. Dodam jeszcze, że FREE TV to nie tylko gazeta. To portal Internetowy, Aplikacja Mobilna z Kuponami Rabatowymi i promocja na Facebooku.
Sprawdź też inne pomysły na biznes