zaloguj / zarejestruj
PRZEWIŃ

FREE TV - Wydawaj gazetę XXI wieku

Chcesz założyć własny biznes - przyszłościowy i jedyny w swoim rodzaju? A może jesteś miłośnikiem gazet - ich lektura jest ważnym elementem twojego stylu życia i rodzajem przyjemnego nawyku? Chciałbyś dostarczać innym rozrywkę, garść przydatnych informacji, umożliwiać tańsze zakupy i poznanie firm w ich najbliższym sąsiedztwie?

Skorzystaj z opcji franczyzowej Free TV i zostań wydawcą bezpłatnej gazety - magazynu TV, portalu Filmowego i Aplikacji Mobilnej z Kuponami Rabatowymi.

Dla wielu ludzi prasa jest wciąż podstawowym źródłem informacji - cenią sobie dopracowane treści i nie chcą tracić czasu na poszukiwanie w mediach potrzebnych informacji, np. programów telewizyjnych ulubionych stacji.

2 miliony wydanych egzemplarzy w 2015 r.

FREE TV to jedyny w swoim rodzaju biznes oparty o magazyn - bezpłatną gazetę z programem TV na 14 dni.

- Jako pierwsi łączymy w jednym produkcie: konwencjonalne wydanie gazety z wydaniem on-line, portal medialny, kupony rabatowe i aplikację mobilną - opowiada założyciel firmy i redaktor naczelny Konrad Waszczyk. - Czytelników przyciągają nowości kinowe, krzyżówka, informacje z życia znanych i lubianych, a także okładka zaprojektowana w stylu ekskluzywnego magazynu. Połączenie programu telewizyjnego na 14 dni z reklamami lokalnych firm i kuponów rabatowych, tworzą atrakcyjną gazetę najdłużej przydatną potencjalnemu czytelnikowi - gazetę na miarę XXI wieku.

Czy taki pomysł, w dobie Internetu lub telegazety może być biznesem długofalowym? Czy takie gazety mają przyszłość i będą rzeczywiście pożądane przez klientów - nawet, jeśli są za darmo?

- Gazety z programem TV cieszą się w Polsce największą popularnością w sprzedaży... - odpowiada Konrad Waszczyk. - Żadne inne gazety nie liczą tylu czytelników co gazety z programem TV. Kolejna ważna kwestia to informacja z rynku o zanotowaniu wzrostu sprzedaży gazet w 2015 do lat poprzednich jak podaje firma Kolporter - czyli wiodący dystrybutor prasy na polskim rynku. To wskazuje, że bum Internetu, tabletów mamy już za sobą, a prasa jako namacalny środek komunikacji w dalszym ciągu cieszy się zainteresowaniem wśród odbiorców. Wracając jeszcze

do samej kwestii dostępności programu TV choćby w Internecie czy telewizorze poprzez telegazetę - oczywiście jest to dla nas wygodne rozwiązanie, ale to one nawet bardziej tworzą nam rynek na nasz produkt, gdyż jeśli mogę skorzystać z bezpłatnej gazety z programem TV, która np. jest dostępna w piekarni-  to forma przekazu programu i jego odczytu z gazety jest bardziej praktyczna. Mamy dowód, iż popyt na nasz produkt wzrasta z roku na rok. Dla przykładu podam informację, że w 2010 roku wydaliśmy 60 tys. gazet, a w 2015 roku już 2 miliony egzemplarzy, a gdzieniegdzie nasi partnerzy notowali nawet przypadki zapisów w na naszą gazetę w punktach, do której ją dostarczaliśmy. Dodam jeszcze, że FREE TV to nie tylko gazeta. To portal Internetowy, Aplikacja Mobilna z Kuponami Rabatowymi i promocja na Facebooku.

Oceń artykuł:

Średnia ocen: 3.27

Udostępnij artykuł:

Jak odróżnić, źle zorganizowane szkolenia od dobrze zorganizowanych Jak odróżnić, źle zorganizowane szkolenia od dobrze zorganizowanych
ZOBACZ WIĘCEJ FILMÓW
POWRÓT DO LISTY
POPRZEDNIE VIDEO KOLEJNE VIDEO

Sprawdź też inne pomysły na biznes

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem