Blue Shadow - twórz z nami polską modę
Wymagania wobec franczyzobiorców
Głównym celem, jaki stawiamy przed franczyzobiorcami jest zaangażowanie w szerzenie naszej misji. Po stronie franczyzobiorcy jest inwestycja w aranżacje lokalu według naszych standardów i jest to koszt około 50 000 zł. Salony marki Blue Shadow charakteryzują się elegancją i minimalizmem. Dominuje klasyczna biel i czerń.
Projekty wykonywane są wewnętrznie, dbamy o każdy szczegół. W wielu naszych salonach wydzielamy strefę kanapową, gdzie można odpocząć, usiąść i porozmawiać ze stylistą. Klientki mogą zobaczyć wizerunki Romy i Sary Barna - twórczyń Blue Shadow. Ich zdjęcia wizerunkowe znajdują się w ramach w strefie kasy. W przestrzeni salonów pokazane są również zdjęcia ukazujące szczegółu produkcji - podkreślamy tym samym, że szyjemy polską odzież w Polsce.
Ekspozycja w salonach Blue Shadow zmienia się szybko i dynamicznie, tak jak nasze kolekcje. Mamy krótkie serie i cotygodniowe nowości. Dbamy o szczegóły i dodatki, aby Klientki miały dostęp do pełnej stylizacji. Na meblach wolnostojących prezentujemy mini gamy, które z czasem przeobrażają się w duży trend. Wszystkie wytyczne i zasady opracowaliśmy sami, tworząc rozbudowany podręcznik VM. Ekspozycja na witrynie zmienia się w każdym tygodniu. Spowodowane jest to częstotliwością pojawiania się nowych modeli. Mocno skupiamy się na estetyce przy jednoczesnym minimalizmie. Charakterystycznym elementem jest wygląd naszych manekinów, które są stylizowane/dostosowywane do naszych standardów. Wielkość zysków w dużej mierze zależy od lokalizacji oraz zaangażowania.
Sprawdź też inne pomysły na biznes