Aktualności

Summit EOIF GigaCon – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie w Warszawie

Już pod koniec lipca a dokładniej 26 i 27 lipca na PGE Narodowym w Warszawie organizowana będzie największa w Polsce konferencja dotyczącą narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem „Summit EOIF GigaCon – Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie”.

 

Jest to kolejna edycja tej konferencji i co roku gromadzi ponad 20 Sponsorów i ok. 500 zarejestrowanych uczestników. Udział w niej jest bezpłatny. W ciągu 2 dni odbywają się prezentacje firm, wykłady merytoryczne, pokazy technologii i konkursy dla uczestników.

O KONFERENCJI:

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców.

PROPONOWANA TEMATYKA KONFERENCJI:

– Dokumenty w chmurze
– Rozwiązania mobilne
– Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
– Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów
– Masowe wydruki
– Automatyzacja obsługi faktur
– Portale korporacyjne inter/intra/extranet
– Systemy OCR/OMR
– PKI – dokument elektroniczny
– Narzędzia back-office
– Praca grupowa

KONFERENCJA SKIEROWANA DO:

– szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie: obiegu dokumentów, przetwarzania i składowania informacji,
– do osób z branż: informatycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeń, administracji oraz telekomunikacji i przemysłu.

UDZIAŁ W KONFERENCJI BEZPŁATNY!

Formularz rejestracji znajduje się pod agendą.

* Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm IT (producenci, dystrybutorzy itp.) posiadających rozwiązania informatyczne z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY:

* materiały konferencyjne
* przegląd rozwiązań i narzędzi z zakresu obiegu dokumentów i procesów biznesowych
* możliwość udziału w wybranych wykładach
* możliwość udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami
* pokazy technologii, strefa relaksu
* przerwę kawową

Dodatkowo w formularzu rejestracji istnieje możliwość zamówienia lunchu podczas konferencji. Koszt: 120 PLN + VAT

Firmy, które posiadają rozwiązania dotyczące elektronicznego obiegu dokumentów i zainteresowane są zaprezentowaniem swoich produktów podczas konferencji, zachęcamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą marketingową. Do wyboru m.in.: wykład 20 – 45 minut / stoisko / insert / lista kontaktów / reklama w newsletterze i inne.

Kontakt: agnieszka.tylska@gigacon.org

 

Propozycje wykładów merytorycznych (call for papers), patronaty medialne, kontakt z uczestnikami: justyna.cieslak@gigacon.org

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

aby otrzymywać bieżące pomysły na biznes

  • dla pań
  • w mieście
  • na wsi
  • w internecie
  • w domu

Wpisz swój adres e-mail


NEWSLETTER