Partner serwisu

Summit EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie w Warszawie

Już pod koniec lipca a dokładniej 26 i 27 lipca na PGE Narodowym w Warszawie organizowana będzie największa w Polsce konferencja dotyczącą narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem "Summit EOIF GigaCon - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie".

  Jest to kolejna edycja tej konferencji i co roku gromadzi ponad 20 Sponsorów i ok. 500 zarejestrowanych uczestników. Udział w niej jest bezpłatny. W ciągu 2 dni odbywają się prezentacje firm, wykłady merytoryczne, pokazy technologii i konkursy dla uczestników. https://www.youtube.com/watch?v=PpoD3a9GI4k O KONFERENCJI: Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wieloletnie doświadczenie w propagowaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych pozwala nam stworzyć wydarzenie łączące potrzeby ich dostawców i odbiorców. PROPONOWANA TEMATYKA KONFERENCJI: ? Dokumenty w chmurze ? Rozwiązania mobilne ? Workflow ? zarządzanie procesami biznesowymi ? Bezpieczny druk i nowoczesna archiwizacja dokumentów ? Masowe wydruki ? Automatyzacja obsługi faktur ? Portale korporacyjne inter/intra/extranet ? Systemy OCR/OMR ? PKI ? dokument elektroniczny ? Narzędzia back-office ? Praca grupowa KONFERENCJA SKIEROWANA DO: ? szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie: obiegu dokumentów, przetwarzania i składowania informacji, ? do osób z branż: informatycznej, bankowej, finansowej, ubezpieczeń, administracji oraz telekomunikacji i przemysłu. UDZIAŁ W KONFERENCJI BEZPŁATNY! Formularz rejestracji znajduje się pod agendą. * Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm IT (producenci, dystrybutorzy itp.) posiadających rozwiązania informatyczne z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji ? 500 PLN + VAT UCZESTNIKOM ZAPEWNIAMY: * materiały konferencyjne * przegląd rozwiązań i narzędzi z zakresu obiegu dokumentów i procesów biznesowych * możliwość udziału w wybranych wykładach * możliwość udziału w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami * pokazy technologii, strefa relaksu * przerwę kawową Dodatkowo w formularzu rejestracji istnieje możliwość zamówienia lunchu podczas konferencji. Koszt: 120 PLN + VAT Firmy, które posiadają rozwiązania dotyczące elektronicznego obiegu dokumentów i zainteresowane są zaprezentowaniem swoich produktów podczas konferencji, zachęcamy do kontaktu i zapoznania się z naszą ofertą marketingową. Do wyboru m.in.: wykład 20 ? 45 minut / stoisko / insert / lista kontaktów / reklama w newsletterze i inne. Kontakt: agnieszka.tylska@gigacon.org   Propozycje wykładów merytorycznych (call for papers), patronaty medialne, kontakt z uczestnikami: justyna.cieslak@gigacon.org  

Katalog Franczyz

Sprawdź gotowe pomysły