Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

jednostki własne: 72

liczba franczyz: 116

Franczyza to sprawdzona metoda prowadzenia własnej firmy. To wolność w zarządzaniu i kierowaniu, ale także odpowiedzialność za własne decyzje. Firma CDRL S.A. - właściciel marki Coccodrillo - poszukuje przedsiębiorczych osób z zapałem do pracy i chęcią do działania, które potrafią wykorzystać możliwości jakie stawia rynek oraz mających swoją działalność gospodarczą. System franczyzowy z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Plany firmy nadal związane są z nieustannym rozwojem oraz poszukiwaniem kolejnych partnerów i sklepów. Do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest współpraca. Wyjątkowo wysoko cenimy sobie naszych partnerów i dbamy o jak najlepsze relacje. Szanujemy zewnętrzne opinie i zawsze staramy się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące każdą ze stron. Doskonała znajomość polskiego rynku pozwala nam odpowiednio dobierać lokalizacje nowych sklepów. Podejmując decyzję o rozbudowie sieci, nigdy nie kierujemy się wyłącznie okazją. Zawsze jest to efekt przemyślanej strategii. Owocem takiego sposobu działania są dobrze prosperujące i często odwiedzane przez klientów butiki z odzieżą Coccodrillo. Marka zdobyła silną i ugruntowaną pozycję na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki rozpoznawalności wśród klientów. Wypracowana w oparciu o wieloletnie doświadczenia koncepcja visual merchandisingu czyni wnętrze każdego salonu miejscem przyjaznym dla kupujących. Podział salonu na wyraźne strefy ze względu na wiek i płeć ułatwia zakupy oraz skraca ich czas. W ciągu 12 lat działalności stworzono sieć sprzedaży, która oplata całą Polskę. Ilość sklepów w kraju to 188 placówek. W roku 2010 został uruchomiony firmowy sklep internetowy (www.coccodrillo.eu) . Okrągła rocznica działalności została dodatkowo podkreślona nową koncepcją aranżacyjną salonów Coccodrillo. Nowe placówki charakteryzują się odmienną stylistyką, jednak z zachowaniem wartości jakimi kieruje się firma czyli wysoka jakość, funkcjonalność oraz styl. Dzięki temu w zależności od potrzeb i możliwości partnera możemy zaoferować dwie koncepcje aranżacyjne sklepu. Miejscowości w których szukamy franczyzobiorców : Lublin, Bielsko Biała, Radomsko, Stargard Gdański, Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Bydgoszcz, Katowice, Gdynia, Kielce, Legnica, Starachowice, Zduńska Wola, Jarosław, Malbork, Kwidzyn, Żywiec, Zakopane, Tczew, Tomaszów Mazowiecki, Bartoszyce, Bielsk Podlaski, Wadowice, Tarnobrzeg, Chorzów, Starachowice, Lubartów, Andrychów

(65) 511 87 00

info@coccodrillo.pl

www.coccodrillo.pl

jednostki własne: 4

liczba franczyz: 20

Franczyza pod marką KANZ, to oferta współpracy oparta o najlepsze wzorce funkcjonujące na rynku polskim, to także gotowa metoda na sprawdzony biznes. Marka KANZ jest obecnie czołowym kreatorem mody dziecięcej w Europie. Wyłącznym dystrybutorem tej marki w Europie Środkowo-Wschodniej jest firma Hurtimex, która ma prawie 30 letnie doświadczenie w handlu odzieżą dziecięcą. Hurtimex jest częścią międzynarodowego koncernu, Kids Fashion Group (KFG), który w branży odzieży dziecięcej należy do przodujących w Europie. KFG dostarcza na rynek 12 mln sztuk odzieży dziecięcej rocznie, oferując ją w 30 krajach poprzez sieć kilkuset sklepów własnych i ponad 2500 multibrandów. W portfolio koncernu poza marką KANZ znajduje się ponad 10 innych światowych marek. Hurtimex, poprzez wyłączność na handel tymi markami w naszej części Europy, zyskuje znaczącą przewagę w sektorze sprzedaży odzieży dziecięcej. Poza czołową, marką KANZ, Hurtimex oferuje w sklepach franczyzowych także inne równie atrakcyjne marki, m.in. Döll, Konigsmühle i Lemmi. Dzięki czemu oferta sklepowa jest szeroka i atrakcyjna wzorniczo oraz wzajemnie uzupełnia się pod względem cenowym. Jest to nowa jakość na polskim rynku, gdzie do tej pory sieci sklepów z odzieżą dziecięcą dysponują tylko jedną marką o tym samym charakterze wzorniczym i poziomie cenowym. Sieć sklepów KANZ, to dynamicznie rozwijająca się marka na polskim rynku, która pretenduje do czołowych liderów sieci franczyzowych w Polsce. Poszukujemy więc franczyzobiorców chętnych do rozpoczęcia współpracy w całej Polsce i oferujemy wszelką pomoc w tym zakresie, włącznie ze znalezieniem odpowiedniej lokalizacji, negocjacji umowy najmu lokalu czy też aranżacji sklepu.

(42) 639 15 64

franczyza@hurtimex.com.pl

www.kanz.pl

jednostki własne: 1 Koncept franchisingowy został sprawdzony w Czechach. W Polsce Modry Słoń prowadzi sprzedaż półfabrykatów do produkcji książek.

liczba franczyz: 50

503 36 22 41

biuro@modryslon.com.pl

www.modryslon.com.pl

jednostki własne: 22

liczba franczyz: 64

Polska firma F.P.H. TWA działa na rynku odzieży dziecięcej od ponad 14 lat. Głównym profilem działalności jest projektowanie odzieży, nadzór nad produkcją oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna w oparciu o marketing sieci sklepów monobrendowych. W poprzednich latach głównym kanałem dystrybucji przedsiębiorstwa była sprzedaż hurtowa. Obecnie po przeprowadzeniu analiz rynku w strategicznych założeniach Firmy jest rozwój własnej sieci dystrybucji, w oparciu o skrupulatne plany dotyczące struktury asortymentowej, które wynikają z badań potrzeb rynku w zderzeniu z własnymi możliwościami produkcyjnymi. Celem przedsiębiorstwa jest konsekwentne budowanie tożsamości marki Reporter Young. Firma pragnie stworzyć i utrzymywać silny emocjonalny związek z klientami, poprzez determinację w kreowaniu osobowości marki opartej na ściśle określonym wizerunku. Marka dąży i osiąga założone cele, mając na uwadze aby dostarczać klientom produkty najwyższej jakości w pełni spełniające ich oczekiwania względem marki. Charakter marki wymaga, aby produkowana przez przedsiębiorstwo odzież, była tożsama i spójna z ogólną wizją firmy. Ubrania, które oferuje skierowane są dla dziewczynek i chłopców w wieku szkolnym (rozmiary 122-170), ceniących indywidualność oraz własny charakter. Nasz klient to osoba energiczna, lubiąca sport i przede wszystkim wygodę. Produkt firmy spełnia wszystkie te oczekiwania, co jest podstawą do budowania zaufania i lojalności konsumentów. Staramy się, aby typowy wizerunek marki był zawsze widoczny i, w najdrobniejszych szczegółach zachowywany w oferowanych kolekcjach. Tylko w oparciu o zaufanie i zadowolenie klientów F.P.H. TWA jest w stanie spełniać strategiczne założenia odnośnie rozwoju sieci.

(12) 29 50 400

fr@reporteryoung.pl

www.reporteryoung.pl

Minimalna kwota inwestycji:

29990 zł

jednostki własne: 25

liczba franczyz: 180

Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w około 220 sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów na rynku krajowym. Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe powodują, że w naturalny sposób nasze zainteresowanie kieruje się w ich stronę. Sieć sklepów partnerskich rozwija się konsekwentnie i w tej chwili liczy sobie ponad 180 jednostek. Rynek zmienia się szybko, co wcześniej można było zaobserwować w większych miastach Teraz widać to także w mniejszych miejscowościach – dzieci rodzą się przecież wszędzie! Kiedy patrzymy na mapę kraju trudno jest znaleźć większy region, w którym nas nie ma. Dzięki rozwojowi modelu franczyzowego możemy szybko i precyzyjnie rozwijać się w nowych lokalizacjach, niezależnie od wielkości danego ośrodka. Sklepy z Partnerami handlowymi otwieramy w formacie agencyjnym. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam na stworzenie systemu franczyzowego przyjaznego dla naszych Partnerów. Warto podkreślić, że franczyzobiorca nie musi inwestować w towar. To bardzo ważne w obecnej sytuacji rynkowej. Takie podejście umożliwia nam pełne zaangażowanie centralnych narzędzi analitycznych, natychmiastową reakcję całej sieci, a z drugiej strony uwalnia naszego partnera od ryzyka związanego z zarządzaniem towarem. Jesteśmy przygotowani na współpracę z osobami, które nie posiadają dużego doświadczenia w handlu. Umożliwia to przekazywany przez nas know-how oraz marka – jedna z najbardziej rozpoznawalnych w segmencie odzieży dziecięcej. Przygotowany w ten sposób system bardzo dobrze spisuje się w obecnych realiach rynkowych. Potwierdza to wiele sytuacji, w których z naszym obecnym partnerem otwieramy kolejne placówki. Koncept marki 5.10.15. zakłada oferowanie szerokiej gamy produktów w bardzo atrakcyjnych progach cenowych, co jest szczególnie ważne dla naszych klientów. Nie zapominamy również o dynamicznych akcjach promocyjnych towarzyszącym wprowadzaniu kolejnych sezonów. Nasi klienci to lubią, a nasi partnerzy o tym wiedzą. Tempo nowych otwarć potwierdza, że cieszymy się zaufaniem wśród franczyzobiorców.

(22) 647 88 19

franczyza@51015kids.eu

www.51015kids.eu