Partner serwisu

Szukaj Franczyzy

Wybierz kategorię

Wszystkie kategorie

Ile chcesz zainwestować?

Wybierz jedną z powyższych opcji

liczba franczyz: 206

Chata Polska to sieć sklepów ogólnospożywczych zbudowana w oparciu o polski kapitał, rozwijająca się od 1997 roku i obecna dziś na terenie sześciu województw: wielkopolskim, lubuskim, zachodnio-pomorskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim i dolnośląskiml. Liczba sklepów - 205 Średnia liczba nowych sklepów rocznie - 20; Przeciętna powierzchnia sprzedaży – 203m2; Min. powierzchnia sprzedaży – 120m2; Maks. powierzchnia sprzedaży – 890m2. Franczyza Chaty Polskiej występuje w 4 formatach: VIP, Premium, Standard i Partner, dopasowanych do różnych potrzeb. Modele opierają się na blisko 20 latach doświadczenia we współpracy z Właścicielami sklepów. Klient w sposób świadomy wybiera biznes, jaki chce prowadzić i na jakich zasadach wsparcia. Od początku współpracy Sieć gwarantuje pomoc w planowaniu sali sprzedaży, Category Managementu czy merchandisingu. Nie mamy określonych wymagań co do wysokości inwestycji, dopiero po wizycie naszego Specjalisty i inwentaryzacji obiektu, określamy wymagany poziom inwestycji. Chata Polska prowadzi szkolenia dla Pracowników. Zapewnia również szerokie wsparcie marketingowe. Już od momentu planowania otwarcia, poprzez uroczyste uruchomienie, a następnie całoroczną aktywację sprzedaży przy wykorzystaniu narzędzi bezpośrednio dopasowanych do wielkości Sklepu, jego asortymentu i specyfiki rynku lokalnego. Główne narzędzia to gazetki promocyjne oraz materiały reklamowe w Sklepach, takie jak: plakaty, foldery, ulotki oraz organizowane regularnie akcje konsumenckie: konkursy, loterie, kupony etc.

(61) 65 00 360

helena.ruminska@chatapolska.pl

www.chatapolska.pl

liczba franczyz: 1081

(22) 375 18 38

ekspansja.delikatesy@eurocash.com.pl

www.delikatesy.pl

jednostki własne: 400

liczba franczyz: 350

eSmoking World to świat znanych i uznanych marek e-papierosów. Jesteśmy obecni na rynku od 2007 roku, czyli od samego początku istnienia e-papierosów. Każda z marek należących do eSmoking World ma swój świat, w którym nasi użytkownicy doskonale się odnajdują i do którego wracają. W ofercie posiadamy wielokrotnie nagradzane i uznane marki, takie jak Mild, Volish, Vype, LiQueen, P1, Provog, Aromativ, Cottien, Aspire, Kangertech, bazy i aromaty - marki eFlavours oraz wiele innych. Oprócz markowych e-papierosów i liquidów, w punkcie eSmoking World znajdą Państwo także wszystkie inne akcesoria niezbędne do e-palenia. Nasze produkty każdego dnia trafiają do tysięcy Polaków dlatego czujemy się zobowiązani do szczególnego dbania o najwyższą jakość naszych produktów. Dba o to m.in. eSmoking Liquids, jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie, specjalizujący się w produkcji płynów nikotynowych. Wszystkie nasze liquidy produkowane są zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Sieć franczyzowa eSmoking World to bezpieczeństwo prowadzenia własnej placówki z elektronicznymi papierosami w kontekście nowelizacji ustawy tytoniowej, która istotnie zmieni rynek e-papierosów. Według szacunkowych danych obecnie ok. 1,5 mln Polaków używa papierosów elektronicznych. Spółka CHIC Group właściciel marki eSmoking World sukcesywnie rozwija sieć franczyzową, aktualnie posiada 800 specjalistycznych punktów na terenie całej Polski i liczba ta stale się powiększa. System franczyzowy eSmoking World jest systemem opartym na strategii WIN-WIN. Warunkiem rozwoju firmy franczyzodawcy jest rozwój biznesu franczyzobiorcy. Franczyzodawca przez cały okres wspiera franczyzobiorcę w zakresie dotyczącym prowadzenia placówki eSmoking World.

62 738 88 51

franczyza@esmokingworld.com

www.eSmokingWorld.com

jednostki własne: 0

liczba franczyz: 1430

Groszek jest ogólnopolską siecią samoobsługowych sklepów spożywczych funkcjonującą na rynku od 2000 roku. Obecnie sieć zrzesza ponad 1430 sklepów o zróżnicowanej wielkości. Bez względu na powierzchnię sprzedaży, wszystkie placówki należące do sieci posiadają jednolite standardy, które sprawiają, że odwiedzając dowolny sklep z szyldem Groszka, klienci mają gwarancję profesjonalnej obsługi oraz najwyższej jakości oferowanego asortymentu. Sieć Groszek posiada sprawdzoną ofertę zarówno dla kupców prowadzących samodzielnie sklep, jak i dla tych którzy rozpoczęcie takiej działalności dopiero planują w lokalu w tzw. stanie surowym. Zapewniamy: skuteczną wizualizację sklepu; projekt aranżacji, właściwe rozplanowanie stoisk i optymalizację powierzchni sprzedażowej; dostęp do dostawców wyposażenia i urządzeń sklepowych; optymalizację kosztów przedsiębiorcy poprzez preferencyjne warunki zakupu wyposażenia oraz innych usług związanych z funkcjonowaniem sklepu (m.in. ubezpieczenia grupowe, energia elektryczna, usługi gsm, radio Groszek itp.); rozbudowany pakiet narzędzi marketingowych (m.in. regularne gazetki promocyjne dostosowane objętością do powierzchni sklepów, konkursy, kampanie reklamowe w środkach masowego przekazu, promocje z okazji otwarcia nowych placówek, lokalne akcje sponsorskie, loterie konsumenckie czy indywidualne programy lojalnościowe); profesjonalne szkolenia personelu; opiekę doświadczonych Doradców Klienta. Dla każdej placówki handlowej, specjaliści Groszka opracowują unikalny plan zagospodarowania powierzchni sprzedażowej. System aranżacji opiera się na specjalistycznym przygotowaniu oferty towarowej, w dużym stopniu uzależnionej od potrzeb lokalnego rynku i oczekiwań franczyzobiorcy. System aranżacji wewnętrznej opiera się na modelu sklepu samoobsługowego; uwzględnienia strategię sieci; dostosowany jest do specyfiki każdej placówki, jej powierzchni sprzedaży oraz indywidualnych możliwości każdego franczyzobiorcy. Kompleksowe wdrożenie profesjonalnego projektu aranżacji: pozwala na wprowadzenie w sklepie systematyki, porządku i optymalizacji; bezpośrednio przekłada się na jakość sklepu, komfort klientów oraz pracy personelu; pomaga w codziennej pracy min. ułatwia decyzje związane z bieżącym towarowaniem i zarządzeniem sklepem; wpływa na przejrzystość oferty dla konsumenta, łatwość dokonania wyboru, zwiększenie komfortu zakupów. Wszystko to sprawia, że Klienci dobrze czując się w sklepie dokonują większych i lepiej przemyślanych zakupów dzięki czemu ich poziom satysfakcji jest większy co przekłada się bezpośrednio na: zwiększenie wartości koszyka zakupowego; poszerzenie kupowanego asortymentu; lojalność; zwiększenie częstotliwości wizyt w sklepie, a co za tym idzie wzrost obrotów. Kryteria dotyczące placówki handlowej franczyzobiorcy: obowiązującą formą sprzedaży jest samoobsługa dlatego powierzchnia handlowa nie może być mniejsza niż 60 m2; lokalizacja – osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu.

(81) 748 54 65

biuro@groszek.com.pl

www.groszek.com.pl