Franczyza

Franczyza sufitów napinanych Alteza – prosty przepis na sukces

Sufity napinane cieszą się coraz większym uznaniem na rynku, gdyż, w przeciwieństwie do gipsowo-kartonowych, montuje się je szybciej i wyglądają bardziej efektownie. Dzięki systemowi franczyzowemu otrzymujemy wsparcie, techniczne i marketingowe, w uruchomieniu i prowadzeniu salonu sprzedaży tego typu sufitów.

 

Sufit napinany szybciej niż kartonowo-gipsowy.

sufit_napinany02Sufit napinany to rodzaj sufitu podwieszanego, który składa się tylko z profili umieszczonych, po obwodzie pomieszczenia i rozciągniętej pomiędzy nimi membrany sufitowej. W przeciwieństwie do tradycyjnego z karton-gipsu, jego montaż nie wymaga:

– wynoszenia mebli z pomieszczenia

– przygotowania i zamontowania specjalnego stelaża (tzw. kratownicy)

– gruntownego sprzątania pomieszczeń (pył i kurz).

 

Dzięki temu, że sufit napinany montuje się w kilka godzin, a nie w kilka dni, w tym samym czasie, wykonać możemy więcej zamówień, niż w przypadku sufitów kartonowo-gipsowych. Cena obydwu rodzajów jest porównywalna, oszczędzamy za to na czasie.

 

Lepszy design.

montazJednak oprócz szybkiego montażu, sufit napinany wygląda bardziej efektownie niż tradycyjny, podwieszany. Wykonany jest z folii błyszczącej, matowej, satynowej lub transparentnej, w bogatej palecie kolorów, z ewentualnym nadrukiem lub podświetleniem. Pozwala stworzyć dowolny kształt nowego sufitu, gdyż istnieje możliwość wykonania konstrukcji wielopoziomowych, płaskich, z wykorzystaniem łuków, owali i innych figur geometrycznych także 3D.

 

Dla kogo franczyza?

Współpraca franczyzowa skierowana jest do firm i osób, które chcą zajmować się montażem i sprzedażą sufitów napinanych, w ilościach detalicznych. W odróżnieniu od 1-osobowych firm wykończeniowych, placówka franczyzowa dysponuje szerszą gamą narzędzi reklamowych. Dzięki temu może skupić się na sprzedaży sufitów napinanych, zaś obroty rekompensują ograniczenie innych aktywności.

 

Specjalizacja to podstawa.

sufit_napinany01Należy jednak pamiętać, że ten model biznesowy nie sprawdzi się w przypadku firm, dla których sufity napinane, mają być jednym z wielu oferowanych, przez nich, produktów. Dlatego przed podjęciem decyzji o podpisaniu umowy franczyzowej, należy zastanowić się czy kontynuować świadczenie wielu różnych usług wykończeniowych, czy skoncentrować się na jednym produkcie, który zaczniemy sprzedawać w profesjonalny sposób.

 

Know how.

Dzięki umowie franczyzowej cały czas pozostajemy właścicielami firmy, jednak otrzymujemy pomoc w jej organizacji. Staje za nami stabilna marka, która gwarantuje odpowiedni poziom usług i sprawdzony model marketingowy, który od lat prowadzony jest w salonach, w kraju i zagranicą. Inwestor otrzymuje know how, dlatego nie musi zdobywać na własną rękę wiedzy jak tworzyć takie sufity, ani jak budować markę.

 

Co daje franczyza?

Centrala Alteza zapewnia franczyzobiorcy wsparcie, techniczne i marketingowe, w uruchomieniu i prowadzeniu salonu sprzedaży sufitów napinanych:

– projekt i aranżację lokalu i ekspozycji

– organizację kampanii reklamowych, m.in. stronę internetową, adres w domenie firmowej, reklamę w lokalnych mediach, mailing, telefony

– reklamowy pakiet startowy tj. odzież firmową, katalogi, ramki do systemu ekspozycji

– wsparcie opiekuna, a także szkolenie techniczne i sprzedażowe

– bazę przeszkolonych firm montażowych z podległego terenu

– rabat na gotowe sufity, a także na profile i akcesoria.

 

Również dla młodych przedsiębiorców.

System franczyzowy pozwala oszczędzić czas i środki, które w przypadku niedoświadczonego przedsiębiorcy, mogłyby zostać zainwestowane, w niewłaściwe lub nieistotne działania. Nawet w przypadku poważnych trudności i kłopotów, może liczyć on na pomoc firmy. Jest to szczególnie ważne na początku działalności, kiedy nawet najmniejsze trudności mogą zniweczyć starania inwestora.

 

Aby otworzyć franczyzowy oddział firmy Alteza, należy skontaktować się z centralą w Łodzi http://alteza.pl/

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

aby otrzymywać bieżące pomysły na biznes

  • dla pań
  • w mieście
  • na wsi
  • w internecie
  • w domu

Wpisz swój adres e-mail


NEWSLETTER