Franczyza

FREE TV – Wydawaj gazetę XXI wieku

„Sukces to przestrzeń, którą zajmuje się w gazecie”

Grupą docelową firmy to praktycznie każdy oglądający telewizję.

– Dodam, że nasz produkt to gazeta dla gospodarstwa domowego – zaznacza Konrad Waszczyk. – Bez względu na to kto ją do domu przyniesie to i tak pozostali domownicy mimowolnie „spotkają” ją na stoliku przed telewizorem…

Zapewne potencjalni franczyzobiorcy zastanawiają się, czy decydując się na taki biznes nie będzie problemów z brakiem zainteresowania reklamodawców? Konrad Waszczyk rozwiewa ich wątpliwości.

– Ktoś kiedyś powiedział, że reklama jest dźwignią handlu – mówi.- A nasz zysk to sprzedaż reklam. Nasza idea to tworzenie gazety z programem TV i nie tylko. Cały koncept to gazeta, portal Internetowy i aplikacja mobilna z kuponami rabatowymi. Wszystkie te kanały są jeszcze wspierane reklamą na Facebooku. Klient, który wykupi reklamę  otrzymuje wszystkie te kanały. Co najważniejsze każdy z nas kojarzy gazetę z programem TV, ale jako ogólnopolski nośnik. My dajemy możliwość tworzenia jej lokalnie, w mieście i powiecie.

Jedyne co zostaje uniwersalne w naszym nośniku to program TV i okładka. Wszyscy w Polsce o tej samej godzinie będziemy oglądać ten sam film… W gestii franczyzobiorców jest pozyskiwanie lokalnych klientów, z których zysk jest w 100 % zyskiem naszych partnerów. Jeśli pojawi się zainteresowana ogólnopolska firma reklamą w naszej sieci, czyli we wszystkich gazetach, wtedy dzielimy zysk pomiędzy wszystkich Partnerów sieci. Zakońcbaner_freetv_pracuj_03_pop_08-01_2_1zę odpowiedź na to pytanie cytatem Pana Eliasa Canetti „Sukces to przestrzeń, którą zajmuje się w gazecie”.

Konrad Waszczyk zapewnia też, że dystrybucja gazetek to wbrew pozorom najprostszy element tego biznesu.

– Najczęściej wybieranym sposobem jest dystrybucja gazety na punkty partnerskie jak: sklepy, piekarnie, urzędy, przychodnie zdrowia itp. czyli w miejsca o dużym natężeniu klientów – wylicza. – Gazeta jest bezpłatna i bardzo chętnie przeróżne punkty chcą ją u siebie, bo przecież to zawsze „wartość dodatnia”. Dziś w wielu miejscach możemy spotkać cukierki dla klientów, baloniki dla dzieci czy już nie wspomnę o dystrybutorach wody a nawet kawy. Gazeta jest dodatkiem, za który np. piekarnia nie musi płacić, a przeciętny Kowalski może do chleba i bułki wziąć gazetę całkowicie za darmo. Wszyscy są zadowoleni. Jest też możliwość bezpośredniej dystrybucji gazety do skrzynek pocztowych. W każdej miejscowości w Polsce działają firmy, które każdego dnia dostarczają nam gazetki marketów do naszych skrzynek pocztowych. Średni koszt takiej dystrybucji to 5 groszy/gazeta. Natomiast decyzję o formie dystrybucji podejmuje zawsze partner.

Podsumowanie
FREE TV - Wydawaj gazetę XXI wieku
Tytuł
FREE TV - Wydawaj gazetę XXI wieku
Opis
Chcesz założyć własny biznes - przyszłościowy i jedyny w swoim rodzaju? A może jesteś miłośnikiem gazet - ich lektura jest ważnym elementem twojego stylu życia i rodzajem przyjemnego nawyku? Chciałbyś dostarczać innym rozrywkę, garść przydatnych informacji, umożliwiać tańsze zakupy i poznanie firm w ich najbliższym sąsiedztwie?
Autor
Opublikowane przez
DPB

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

aby otrzymywać bieżące pomysły na biznes

  • dla pań
  • w mieście
  • na wsi
  • w internecie
  • w domu

Wpisz swój adres e-mail


NEWSLETTER