Franczyza

5.10.15. lider na rynku ubrań dla dzieci

Marka 5.10.15. już od niemal ćwierć wieku jest ważnym graczem na rynku odzieży dziecięcej. Sieć sprzedaży liczy sobie obecnie ponad 200 sklepów i dalej się rozwija. 5.10.15. to w dużej mierze sklepy w formule agencyjnej popularnie określanej na rynku jako franczyza.

Sklepy 5.10.15.

Pomysły na biznes 2017

Produkty sprzedawane w sieci sklepów 5.10.15. projektowane są z myślą o dzieciach w wieku od 0 do 12 roku życia. Ubranka dla niemowląt, przedszkolaków czy uczniów szkół podstawowych można kupić w licznych sklepach 5.10.15. na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym 51015kids.eu. Sieć sklepów 5.10.15. to jeden z największych i najszybciej rozwijających się systemów na rynku krajowym. Dobre wyniki osiągane przez sklepy franczyzowe powodują, że w naturalny sposób rośnie zainteresowanie rozwojem w tym kierunku. Sieć sklepów partnerskich rozwija się konsekwentnie i w tej chwili liczy sobie ponad 180 jednostek.

Rynek zmienia się szybko, co wcześniej można było zaobserwować w większych miastach Teraz widać to także w mniejszych miejscowościach – dzieci rodzą się przecież wszędzie! Kiedy patrzymy na mapę kraju trudno jest znaleźć większy region, w którym nas nie ma. Dzięki rozwojowi modelu franczyzowego możemy szybko i precyzyjnie rozwijać się w nowych lokalizacjach, niezależnie od wielkości danego ośrodka – mówi prezes firmy, Marek Czupryna.

Model franczyzowy

Marka 5.10.15. już od niemal 25 lat jest ważnym graczem na rynku odzieży dziecięcej. Sieć sprzedaży liczy sobie obecnie ponad 200 sklepów i w roku 2017 planujemy otwarcia kolejnych salonów. Nasza sieć to obecnie w dużej mierze sklepy w formule agencyjnej popularnie określanej na rynku jako franczyza. W formule agencyjnej nasz franczyzobiorca tworzy sklep monobrandowy pod logo 5.10.15. w jednolitym koncepcie proponowanym przez naszą firmę i pracuje w nim z naszym towarem (my inwestujemy w towar, ustalamy akcje reklamowe i promocyjne i tym samym ponosimy koszty przecen kiedy nadchodzi czas wyprzedaży – to ważne). Taki model współpracy łączący w sobie dużą rozpoznawalność naszego brandu 5.10.15. Przejmowanie przez nas od partnera całej odpowiedzialności za towar jest bardzo dobrze przyjmowane przez rynek. Z naszymi partnerami dzielimy się oczywiście całym posiadanym know-how i dajemy im pełne, merytoryczne wsparcie. System jest przygotowany tak aby dawał możliwość,  pracy również z partnerami, którzy nie posiadają dużego doświadczenia w biznesie. Naszą wiedzę opieramy na długoletnim doświadczeniu w prowadzeniu sklepów, zarówno własnych jak i franczyzowych. Zainteresowanie posiadaniem sklepu z logo 5.10.15. ze względu na naszą popularność jak i relatywnie niski próg inwestycji cały czas utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie. Cały czas również zapraszamy do współpracy partnerów z Polski  we wszystkich miastach, gdzie nasza marka nie jest jeszcze reprezentowana, a mają one minimum 15 tys. mieszkańców. Mamy dla nich bardzo atrakcyjną ofertę wyposażenia sklepu za 29 990 zł- oferta dotyczy sklepów o pow. do 70 mkw. z jedną standardową witryną. Minimalne wymogi otwarcia z nami lokalu to metraż od ok. 50 mkw. Powierzchni sprzedażowej i lokalizacja w miejscu o charakterze handlowym. W zależności od miasta może to być centrum handlowe, ale równie dobrze, gdy jest to centrum miasta lub jedna z jego głównych ulic. W przypadku sklepu mieszczącego się przy ulicy ważne jest, aby był on na parterze i posiadał przynajmniej jedną witrynę.

Nowy koncept meblowy

To nowe środowisko sprzedaży, które precyzyjnie podkreśla walory produktów 5.10.15.. Przez blisko rok marka pracowała nad stworzeniem nowego wizerunku punktów sprzedaży. W przypadku sklepów z produktami dla dzieci w różnym wieku, bardzo ważne jest stworzenie środowiska przyjaznego dla wszystkich klientów. Rodzice niemowlaka zupełnie inaczej postrzegają świat niż rodzice 10-latka. Właśnie dlatego w sklepach 5.10.15. działają trzy strefy produktowe: świat niemowlaka, przedszkolaka i starszych dzieci.

Nowy koncept meblowy pozwala na optymalną prezentację szerokiej oferty produktowej. Jasne ażurowe meble i ekspozycja frontem do klienta umożliwia szybką i       całościową ocenę kolekcji. Zastosowane rozwiązania pozwalają również na wydajniejszą pracę obsługi sklepu, co jest szczególnie ważne dla Partnerów franczyzowych.

Podstawowe wymagania:

  • Miasto powyżej 15 000 mieszkańców, w którym nie ma 5.10.15.
  • Lokal położony w centrum miasta, przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym
  • Powierzchnia handlowa od 50 mkw. plus niewielki magazyn
  • Założona własna działalność handlowa Partnera

Korzyści:

  • Wsparcie finansowania inwestycji poprzez leasing
  • Brak konieczności kupowania towaru
  • Pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji
  • Pełne wsparcie w uruchomieniu i prowadzeniu sklepu
  • Rozliczenie na zasadzie prowizji od obrotu (agencja/depozyt)

Koszt inwestycji:

  • Uwaga! Promocja na wyposażenie! Koszt wyposażenia sklepu o powierzchni do 70 mkw. z jedną standardową witryną wynosi teraz tylko 29 990 zł
  • Opłata licencyjna płatna jednorazowo (15 tys. zł) lub w ratach (36 rat po 500 zł)
  • Zabezpieczenie jedynie w postaci weksla

Wszystkie szczegóły można znaleźć na dedykowanej stronie www.51015kids.eu/franczyza.

Podsumowanie
5.10.15. lider na rynku ubrań dla dzieci
Tytuł
5.10.15. lider na rynku ubrań dla dzieci
Opis
Marka 5.10.15. już od niemal ćwierć wieku jest ważnym graczem na rynku odzieży dziecięcej. Sieć sprzedaży liczy sobie obecnie ponad 200 sklepów i dalej się rozwija. 5.10.15. to w dużej mierze sklepy w formule agencyjnej popularnie określanej na rynku jako franczyza.
Opublikowane przez
DPB

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

aby otrzymywać bieżące pomysły na biznes

  • dla pań
  • w mieście
  • na wsi
  • w internecie
  • w domu

Wpisz swój adres e-mail


NEWSLETTER